Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 23

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: Scenario's & Dagelijkse Quests

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Rijkdommen van de berg heeft een locked zone probleem, zal de volgende, als die meegenomen wordt door de verkenner nog even in de ster laten.

  2. #12
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ben sinds donderdag met 11 verkenners een scenario aan het zoeken, resultaat : plenty bijeendrijven van piraten en victors, scenario's 0,0. Heb ik pech of is de vindkans minimaal ???
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  3. #13
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Ze zijn vindbaar, maar minimaal. Ik zoek met 5 OR's en heb er sinds het onderhoud 1 gevonden. Knop zou iets verder open mogen wat mij betreft, al houdt deze dropkans ze wel mooi exclusief

  4. #14

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Kans dat je een Vikingen vindt, is groter, Qwerty. Dus ja, kans is erg klein.

  5. #15
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb ergens opgevangen dat de vindkans voor scenario's 1 % is, nou dat kan wel kloppen want ik heb nog steeds geen enkel scenario gevonden. Ik snap ook dat het in de aard van TSO ligt dat je je doelen niet in een week kunt bereiken en dat is ook niet erg. Maar nu lees ik de prestatievereisten voor scenario's: voltooi er 1000 en verzamel 1 miljoen grondstoffen via scenario's. Om dat te bereiken zal ik mijn eiland in mijn testament moeten opnemen ....
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  6. #16

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Nouja, kan niet klagen

    heb nu 5 dagen? kunnen zoeken met 12 ontdekkerts, heb nu 6 scenario's gevonden, en 80% van de terugkomst is avo/scenario. Dat is ook wel eens 80% kaartstukken geweest.

  7. #17
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn ontdekkerts vinden ook geen scenario's, iedere keer stuur ik er zo'n 8 op weg. Geduld hebben is een schone zaak, ik weet het, maar het wordt nu wel erg op de proef gesteld.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  8. #18

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Even los van alle technische problemen: Wie vindt scenario's een meerwaarde hebben?

    Heb nu 5x op rij het paas-scenario gespeeld. De eerste keer dacht ik al mwah, gaap, tijdverspilling, laat staan de volgende vier. Ik stel voor geen ontwikkelresources hieraan te verspillen verder.

  9. #19
    TIPEX
    ik stel voor om dat wel te doen, veel leuker om een lvl6 paashuis t ehebben dan lvl5

  10. #20

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind de structuur van de scenario's ook beetje gaap, maar het zijn de enige avonturen waar er marmervuller in de loot zit en dat maakt ze wel aantrekkelijk om de extra vindbare marmerplekken gevuld te houden, zodat je daar niet tot anderhalf uur met een versnelde geoloog naar op zoek hoeft om ze weer terug te vinden.

    Daarnaast is het wel aardig om ook wat te doen te hebben avontuurlijk gezien als ik maar half uurtje drie kwartier online ben om met geologen zoekers en vinddingetjes bezig te zijn.
    Meeste reguliere avonturen doe ik toch blocken, dus half uur transport en dan nog verplaatsen 1 aanvalletje, mss nog een keer verplaatsen en de tijd is alweer om.
    Laatst gewijzigd door Bertolucci; 02-04-15 om 21:46.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.