Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: Kanonnen uit loot

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud

    Kanonnen uit loot

    Kunnen jullie BB, dus de kanonnen terug plaatsen inde loot ,het spel is haast niet meer te doen .
    Mensen maken nu eenmaal fouten in avonturen en om dan kanonnen te kopen op de handel is haast niet te doen ,
    sommige maken er hier een potje van en vragen prijzen waarbij je oren klapperen.
    Ik denk dat als je beginnend level 50 speler bent je het niet lang volhoud ,zelfs ik die al aardig wat heeft geupt wat ,
    betreft kanonnen maken kan het niet bekokstoven.
    Dit dwingt mij om pvp te gaan spelen en vele anderen op deze manier lijkt mij ,waar ik dus geen zin in heb.

  2. #2

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Boekenkaften zijn ook bijna onbetaalbaar. Maar daar hoor ik niemand over. Kanonnen kosten maar 10 muntjes p.s, en je hoort Kanonniers niet te verliezen als je ze hebt gemaakt. Eenmalig 270x10 muntjes zou dan een zeer redelijke prijs zijn voor die Kanonniers.

  3. #3

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    En anders de optie om in sommige loots bijvoorbeeld wat karren/wielen of iets te plaatsen,
    niet perse het eindproduct, maar een tussenproduct.
    Wat ook zou kunnen voor damas zwaarden / kruisbogen in de vorm van titanium(staven).

    Moet je toch maken, maar net even wat minder intensief.

  4. #4
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Ben persoonlijk tegen terugplaatsen van kanonnen of welke wapens dan ook in de loot. Nu moet je ze gewoon zelf gaan maken en je economie goed opbouwen.
    Dat het nu misschien 2 a 3 weken duurt voordat je helemaal zelf je kanonnen hebt gemaakt vind ik geen slechte zaak. Daarnaast kan je ze ook nog gewoon kopen op de markt en in vrijwel elk gilde zijn genoeg mensen met voorraad of kanon makers die kunnen helpen.

    Daarnaast zoals hierboven ook al werd aangegeven verlies je kanonnen alleen als je zelf een fout maakt, dus het is eenmalig maken en dan +/- 3000 in voorraad opbouwen voor als je een keer een foutje maakt. dat moet voor geen enkele lvl50 speler een probleem zijn lijkt me.

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Geef ons geen titanium erts/kolen/salpeter/ijzererts/kopererts, maar titanium, buskruit, ijzer en brons. Dat is veel intensiever voor de wapenproductie.

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheDutchman Bekijk Berichten
    Ben persoonlijk tegen terugplaatsen van kanonnen of welke wapens dan ook in de loot. Nu moet je ze gewoon zelf gaan maken en je economie goed opbouwen.
    Dat het nu misschien 2 a 3 weken duurt voordat je helemaal zelf je kanonnen hebt gemaakt vind ik geen slechte zaak. Daarnaast kan je ze ook nog gewoon kopen op de markt en in vrijwel elk gilde zijn genoeg mensen met voorraad of kanon makers die kunnen helpen.

    Daarnaast zoals hierboven ook al werd aangegeven verlies je kanonnen alleen als je zelf een fout maakt, dus het is eenmalig maken en dan +/- 3000 in voorraad opbouwen voor als je een keer een foutje maakt. dat moet voor geen enkele lvl50 speler een probleem zijn lijkt me.
    Idd een kwestie van rustig opbouwen. Heeft iedereen die de lijn heeft gedaan. Enekeling zal gebaald hebben dat ze t gebouw na t behalen van de betrokken missies weer hadden afgebroken, maar ja.. Nu wordt wel elke grondstof benut ipv dat t doelloos in t pakhuis ligt. Die voorraden bouwen vanzelf op, is bij geen enkele lvl 50 speler van de 1 op de andere dag gebeurt, iedereen heeft daar voor gewerkt.

  7. #7

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    Idd een kwestie van rustig opbouwen. Heeft iedereen die de lijn heeft gedaan. Enekeling zal gebaald hebben dat ze t gebouw na t behalen van de betrokken missies weer hadden afgebroken, maar ja.. Nu wordt wel elke grondstof benut ipv dat t doelloos in t pakhuis ligt. Die voorraden bouwen vanzelf op, is bij geen enkele lvl 50 speler van de 1 op de andere dag gebeurt, iedereen heeft daar voor gewerkt.
    Makkelijk praten maar wij hebben wel de kanonnen in de loot gehad vanaf sommige avonturen ,en zodoende kon je een voorraad maken, de nieuwe spelers hebben dit niet meer in hun loot ,en het aan je gilde vragen werkt ook niet altijd , vanwege de hoge prijs die ze kosten om te maken /te kopen momenteel

  8. #8

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb een interessant topic wat aansluit op deze: http://forum.thesettlersonline.net/t...um-simple-math.

    Hierop zou je je kunnen oriënteren en je zou eruit kunnen opmaken wie van jullie gelijk heeft.

  9. #9

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud
    Het is in engeland ook opgevallen dus dat het spel niet meer te doen is voor nieuwe spelers en level 50 spelers die niet al jaren lang spelen.
    En dat het pvp spel je gewoon woord opgedwongen op deze manier .
    Niets ten nadelen van het pvp spel maar je moet er wel klaar voor zijn om het te kunnen spelen .
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 07-03-15 om 19:58.

  10. #10
    TIPEX
    vind ik niet hilde
    je kunt je ontdekkers specialiceren zodat z emeer expertgs vinden,
    je kunt met vaardigheden buffs vinden die ideaal zijn om deze productie te ondersteunen,
    je kunt met collectie items buffs maken die ok deze productie ondersteunen,
    je kunt dmv scholen en de overvloedige settlrs in de loot je broodproductie aanpassne en deze investeren in wapenproductie
    bij de loots uit avonturen krijg je bergen egs om deze wapens te maken,d ie vaak enke door ene foutje verliest (dus in feite bijna nooit)
    je kunt je hout en kolenproductie aanpassen dankzij de epische houtopslag
    er zijn verschillende mogelijkheden gekomen om je settlerscapaciteit te verhogen en bouwmogelijkheden nog beter te benutten
    de producitetijd en nodige gs zijn aangepast voor de expertwapens, nu heb ej enkel nog egs nodig om deze te maken, ervoor had je nog staal en ijzer erbij nodig

    er zijn dus enorm veel veranderingen geweest die dit echt wel ndersteunen voor nieuwe spelers, het verschil zit erin dat wij een eco hebben die gebsserd is op wapens uit de loot en de nieuwe spelers zullen dit niet hebben, zij zullen hun eco eerder richten op algehele productie en niet zo snel de andere gebouwen naar lv5 brengen omdat zij door d nieuwe dingne deze vl5 gebouwen niet nodig hebben en hun kostelijke gs eerer zullen gebruiken om bvb de epische houtopslag te uppen naar de max en dit gebouw een hoop productie over te laten nemen
    je hebt ook de visgebouwen de lvl6 upgrade enz
    al dit zou he tjuist moeten vergemakkelijken om deze productie op t starten, je zou enkel hele plaatje moetne zien van alle schijnbare zinloze verandringen in het verleden

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.