Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Coop Prestaties

  1. #1

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud

    Coop Prestaties

    Sinds de aangepaste loots worden coops niet meer zoveel gespeeld. Loots vallen tegen ten opzichte van de verliezen, en daardoor moeilijk om nog aan het benodigde aantal spelers te geraken.

    Erg jammer vind ik zelf. Over het algemeen zijn het leuke avo's en het bevordert het samen spelen. Zou toch een belangrijk onderdeel van TSO moeten zijn.

    Derhalve wil ik voorstellen om (naast aanpassen loots) een speciale coop avo prestatie in het leven te roepen. Deze zou dan de volgende elementen kunnen bevatten: voltooi 1 coop, 10 coops, 100 coops, 1000 coops, en iedere coop een keer apart. Je zou ook nog 1000 graniet uit coops halen kunnen toevoegen of iets dergelijks.

  2. #2
    TIPEX
    mss ook unieke items, zoasl granietvuller en tropenschoolvullers, die je dus enkel aarvoor kunt gebruiken, of buff die rendabel zijn op deze gebouwen, betalende spelers zullen dan met pleizer en als ze die gebouwnehebben gekocht deze avos gaandoen

  3. #3
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Dank je wel voor deze geweldige suggestie! Heb dit meteen doorgegeven aan de ontwikkelaars

    Happy Settling!
    BB_Grubur
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.