Ik zit niet in een gilde, dus 50 missies voltooien kost een fortuin aan eitjes. In het begin wel eens geprobeerd om bij een gilde te komen, maar blijkbaar waren dat "dode" gildes. Tenminste ik nooit meer iets terug gehoord na een aanvraag. Bovendien heb ik pas een missie voltooid met als resultaat 0 eitjes. Dus welke missies geven dan wel eitjes ? Het overzicht hier op het forum gaf aan dat de voltooide missie eitjes zou geven, maar dat was blijkbaar een foutje.
Omschrijvingen van een gilde zijn heel eenvoudig, maar of er iets van klopt in de praktijk is altijd de vraag. Maar dit is off topic.
De reden voor het afschaffen van de oude eitjes was dat de "oudere" spelers er voordeel bij zouden hebben door de eitjes op te sparen. Zoals al door gatchina gemeld, hebben we die verdiend door opdrachten uit te voeren of ze te kopen op het hh. Waarom dan het vernietigen van die oude voorraden ? Wat we er voor terug krijgen is nog niet bekend, maar mijn verwachting is dat het een absoluut lachertje gaat worden.