Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: [Event] gespikkelde paaseieren

  1. #1

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud

    [Event] gespikkelde paaseieren

    Begrijp ik nu goed dat er geen 2014 eier winkel komt aankomende pasen, zoals wel - tot vandaag - officieel was aangekondigd?
    Ik heb ten koste van bevroren huizen en onmetelijke hoeveelheden grondstoffen, op basis van de officiële aankondiging, gespikkelde eieren gekocht, om items uit de 2014 winkel die niet in de 2015 winkel worden aangeboden te kunnen kopen.
    Met één pennestreek zijn die eieren dus - voorlopig althans - waardeloos geworden. Er komt, maar hoe betrouwbaar is dat, ooit een moment dat je ze zou kunnen uitgeven, maar voor wat?

    Ik ben not amused

  2. #2
    TIPEX
    tja handel is al sd ebeurs, de ene mment heeft iets veel warde de ander emmetn is he twaardeloos, tegne de zomer kunde ze teug gebruiken zekr

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Geef aub geen sneak peak meer.
    Geef ons de info op de dag dat het event begint en dan hebben we dit niet.

    Vandaag, nog voor de aankondiging, 11k bonen verkocht voor paaseieren.
    Gisteren nog eens 1k bonen verkocht voor paaseieren.
    En dan nog een hoop graniet ook verkocht.

    Waarom : omdat ik die mma nog binnen wilde halen.
    En ik ben echt niet de enige.

    Ik zit hier nu dus met een bende paaseieren die misschien deze zomer van pas gaan komen.
    Als er tegen dan geen nieuwe beslissingen genomen zijn natuurlijk.

    Leuk is het natuurlijk voor al die mensen die VOOR de aankondiging nog handelsaanbiedingen gedaan hebben en nu niet online zijn.

    Ik zag dat ik 4 * 1k graniet verkocht kreeg op minder dan een half uur.
    Dan werd het duidelijk dat er iets aan de hand was en ff forum checken.

    Geef aub geen sneak peak meer.
    Alleen maar last mee.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    't gaat niet om de handel tipex, het gaat erom dat je kennelijk niet meer op officiele mededelingen kunt vertrouwen

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waldmeister Bekijk Berichten
    't gaat niet om de handel tipex, het gaat erom dat je kennelijk niet meer op officiele mededelingen kunt vertrouwen
    Nouja het is algemeen bekend dat dingen die op test staan veranderd kunnen worden als ze eenmaal live gaan. Vaak gaat het dan idd om de kosten van iets. Ditmaal is het idd wat ingrijpender. Dat dingen nog kunnen veranderen stond ook altijd in het bericht van een sneakpeek, is deze keer vergeten zag ik ook. Het goeie nieuws is dat we nu allemaal een mma kunnen halen ^^ Slechte nieuws is dat ik met 2k cadeau's zit die misschien straks ook waardeloos zijn, mahja das t risico van verzamelen.

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    Hmmm moet ik dan ook maar eens mn pompie veldjes leeg laten lopen dus

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    ohnee!!! Dan kan ik dit jaar mijn pompieveldjes verzameling niet aanvullen!!!! Ze willen echt dat ik stop he!

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    denk het Erwin, wij spelen al te lang dat hebben ze liever niet hahaha

  9. #9

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Dat de testserver een technische test is en niet weergeeft wat er uiteindelijk gaat gebeuren, daar heb ik geen enkel probleem mee.
    Dat de prijzen op de testserver anders zijn dan live heb ik geen enkel probleem mee.
    Dat de gebouwen die te koop zijn anders zijn op de test dan live, eveneens geen enkel probleem.

    Waar ik wel een probleem mee heb is dat het om een officiele aankondiging gaat die later ingetrokken word.
    Dit kan je toch voorzien dat mensen snel oude paaseitjes proberen te kopen.

    Ik hoop echt dat BB het waar gaat maken dat we deze zomer er echt iets aan gaan hebben.

    Ik kon mijn paaseitjes ook heel duur verkopen aan de onwetenden maar dat doe ik echt niet.
    Ik speel het spel eerlijk. Helaas vloog mijn graniet de deur uit het half uur na de aankondiging van BB.

  10. #10
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartSimpson Bekijk Berichten
    Dat de testserver een technische test is en niet weergeeft wat er uiteindelijk gaat gebeuren, daar heb ik geen enkel probleem mee.
    Dat de prijzen op de testserver anders zijn dan live heb ik geen enkel probleem mee.
    Dat de gebouwen die te koop zijn anders zijn op de test dan live, eveneens geen enkel probleem.

    Waar ik wel een probleem mee heb is dat het om een officiele aankondiging gaat die later ingetrokken word.
    Dit kan je toch voorzien dat mensen snel oude paaseitjes proberen te kopen.

    Ik hoop echt dat BB het waar gaat maken dat we deze zomer er echt iets aan gaan hebben.

    Ik kon mijn paaseitjes ook heel duur verkopen aan de onwetenden maar dat doe ik echt niet.
    Ik speel het spel eerlijk. Helaas vloog mijn graniet de deur uit het half uur na de aankondiging van BB.
    Bovenaan de Sneak Peek staat:
    "De 'Sneak Peek' is een korte introductie over een van de komende spelversies en is mogelijk geen accurate weergave van de uiteindelijke inhoud. Als de uiteindelijke spelversie klaar is, zal er een bijbehorend ontwikkelaarsdagboek worden gepubliceerd."

    De Sneak Peek is bedoeld om je wat informatie te geven over een toekomstige versie, normaal gesproken staat de Sneak Peek versie op de testserver of komt binnenkort op de testserver. Wij maken gebruik van de testserver niet alleen om de stabiliteit/functies te testen, maar ook om feedback te verzamelen - na aanleiding van de feedback kunnen bepaalde dingen gewijzigd worden. Over het algemeen zul je Sneak Peeks met een korrel zout moeten nemen tot het Ontwikkelaarsdagboek gepubliceerd wordt.
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.