Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: [Event] gespikkelde paaseieren

  1. #11
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    lol...gelijk heb je BB gruber....zolang ik maar mijn kruiden opspaart.

  2. #12

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    In ieder geval bedankt voor je reactie Grubur.
    We zijn gewend aan verschilletjes tussen (voor)aankondingen en de uiteindelijke oplevering, maar zo radicaal als deze nog niet eerder gezien.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bartsimpson Bekijk Berichten
    Dit kan je toch voorzien dat mensen snel oude paaseitjes proberen te kopen..
    .
    Met welk voorbehoud dan ook, mensen - en ik ook - anticiperen op aankondigingen en houden ook rekening met kleine aanpassingen tov de aankondiging, maar het geheel afschaffen van de 2014 winkel had niemand kunnen voorzien of vermoeden. Niet iedereen zit op de testserver en moeten het dus doen met de sneak peeks.
    Laatst gewijzigd door waldmeister; 27-02-15 om 16:13.

  3. #13
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waldmeister Bekijk Berichten
    In ieder geval bedankt voor je reactie Grubur.
    We zijn gewend aan verschilletjes tussen (voor)aankondingen en de uiteindelijke oplevering, maar zo radicaal als deze nog niet eerder gezien.

    .
    Met welk voorbehoud dan ook, mensen - en ik ook - anticiperen op aankondigingen en houden ook rekening met kleine aanpassingen tov de aankondiging, maar het geheel afschaffen van de 2014 winkel had niemand kunnen voorzien of vermoeden. Niet iedereen zit op de testserver en moeten het dus doen met de sneak peeks.
    Dat snap ik ook het is een grote verandering! Hoewel het vaak niet gebeurd, kan het zijn dat er grote veranderingen gemaakt worden aan de Sneak Peek informatie, daar zul je helaas rekening mee moeten houden. Je kunt natuurlijk ook altijd terecht op de testserver en daar je eigen feedback achterlaten.

    Ik zal sowieso jullie reactie doorgeven aan de ontwikkelaars

    Happy Settling,
    BB_Grubur
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  4. #14

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Eerlijkste en makkelijkste is misschien om eenmalig, tijdig komende paasevent, alle oude event items (pakjes, pompoenen, voetballen, etc.) 1 op 1 om te zetten in de nieuwe paaseieren. Op deze manier kunnen er onmogelijk spelers benadeeld worden / zich benadeeld voelen. Tot slot neemt het de onzekerheid bij spelers weg wat ermee te doen.

  5. #15

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Er komt toch een speciaal zomer event om van die troep af te komen

  6. #16

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco_polo_1984 Bekijk Berichten
    Eerlijkste en makkelijkste is misschien om eenmalig, tijdig komende paasevent, alle oude event items (pakjes, pompoenen, voetballen, etc.) 1 op 1 om te zetten in de nieuwe paaseieren. Op deze manier kunnen er onmogelijk spelers benadeeld worden / zich benadeeld voelen. Tot slot neemt het de onzekerheid bij spelers weg wat ermee te doen.
    Daar heb je wel een goed punt eigenlijk

  7. #17

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    nee want daarmee worden al die mensen die op het eind van het event iedere keer weer de prijzen opdreven voor de rookies om hun laatste spulletjes te krijgen, de hoarders dus, beloond.

    En ja ik ben een communist in deze.

  8. #18

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind de hele stelling al scheef, dus dat het oneerlijk is dat men al een hoeveelheid event grondstoffen heeft nog voordat het event begonnen is. Let wel die grondstoffen zijn dus verkregen door een eerdere event. En als je juist spaart voor de MMA, wordt je dus nu gestraft, terwijl je wel ervoor heb gehandelt, gezocht en alle andere mogelijkheden. Daarnaast moet je nu dus voor de nieuwe eitjes al vlug 1500 Tropisch hardhout + 1500 worsten (level 42 hier) voor 40 eieren. Op het moment dat dit event dus afloopt krijgen we een hoeveelheid muntjes ervoor dat nooit in de buurt komt van de waarde van alleen al die hoeveelheid(die ik net opgenoemd heb). Dus je wordt verplicht om er iets voor te kopen op het moment dat je niet de hoeveelheid bereikt heb, voor de MMA of iets anders.

    Ik wil nu een optie dat ik de paasevents uit de missie boek kan halen.

  9. #19

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Je hebt helemaal gelijk Gatchina. Ik (lv 41)probeer nog steeds om ooit nog eens een keer een MMA te pakken te krijgen, maar dat zal wel een droom (nachtmerrie) blijven.
    De hele redenering om de oude paaseitjes af te schaffen is zo krom als het maar zijn kan. De grote spelers blijven altijd in het voordeel (en terecht) omdat ze meer verkenners hebben die eitjes e.d. verzamelen. Ook zijn voor hen de missies gemakkelijker. De enige manier om dat gelijk te trekken is om het aandeel eitjes op het thuiseiland drastisch te verhogen en niet iedere verzamelronde spelers af te schepen met een aantal keer 1 zielig eitje.
    Dat de omruilactie van de oude eitjes, voetballen, pompoenen e.d. een lachertje zal worden is wel heel waarschijnlijk en is al zichtbaar in het proviandhuis, waar je de oude eitjes kunt ruilen voor 1 muntje.

  10. #20
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Ook voor lager levels is de Meester in Vechtsporten best te halen, ik heb maar 5 OR`s waarvan 2 OR`s schat zoeken dus daarvan moet ik het niet hebben.
    Je moet het van avonturen hebben en dat is wat ik en veel andere gildeleden zo veel mogelijk spelen, ik heb minimaal 50x Verraders gespeeld en misschien nog wel veel vaker en zit nu al op bijna 7K eitjes.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.