Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Uitbreiding opties te koop voor bonenstaken

  1. #11

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn er toch ook zat van lvl 50 die dan gaan klagen dat het "niks toevoegt voor de prijs"

    Andere kant zijn er ook deco minded die het wel tof zouden vinden.

  2. #12
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb gevraagd om kleermaker-avonturen voor stermunten te kunnen doen omdat dat de enige avonturen zijn die 80.000 ervaringspunten of meer opleveren..... Ik heb weinig zin om alleen voor stermunten 10 x achter elkaar VA of viking te spelen of zoiets.... ik speelde vaak en graag VE, maar nu de droprate van MVE met 25 % verlaagd is, is ook dat beduidend minder aantrekkelijk. Het liefste zou ik graag één (nieuw) groot avontuur zien waar je voor mijn part 6000 units verliest maar wel veel ep (dus stermunten) kan verdienen...

  3. #13

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Heldhaftige kleermaker volle versie levert je ruim 900 stermuntjes op. Is dat niet genoeg?

  4. #14
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    ja dat bedoel ik.... maar als lvl 50 krijg ik geen stermuntjes maar die stomme bonen ..lol

    En ik speel liever één moeilijk en groot avo dan 10 x VA of 10 x een ander avontuur.... dat wordt op den duur oersaai....

    Dus misschien een idee voor de mapmakers: maak een avontuur met de moeilijkheidsgraad van heldhaftige kleermaker (of zwaarder voor mijn part) waar de beloning niet uit bonen bestaat maar uit ep (stermunten)

    dan ben je af van tot vervelens toe steeds maar hetzelfde avo spelen en ben ik weer happy :-)
    Laatst gewijzigd door ccdej2012; 25-02-15 om 20:14.

  5. #15

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Verrassingsaanval zou normaal een avontuur zijn waar je ook gigantische verliezen op loopt. Helaas heeft BB het nogal dom aangepakt om die eenheden Laatste slag te geven, waardoor je bijna niks verliest en makkelijk kunt blocken.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.