Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Uitbreiding opties te koop voor bonenstaken

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud

    Uitbreiding opties te koop voor bonenstaken

    Mijn sprookjeskasteel is inmiddels een spookkasteel om de simpele reden dat ik geen staken meer nodig heb. Toch zonde van zo'n prijzig gebouw. Zou graag toevoegingen aan de epische voorwerpen zien die gekocht kunen worden met staken en doorlopend zijn zoals nu bv de avo's en de bonensoep die je met de bonen kan kopen.
    Dit kan vanalles zijn, enkele opties: Grout, edelstenen, andere buffs die kunnen ondersteunen in avo's etc etc.
    Zou het iig leuk vinden als t kasteel er niet alleen maar staat mooi te wezen

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Nog 3 dagen en 15 uur, en dan staat mijn kasteel ook mooi level 5 te wezen

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Hier ook een spookkasteel en niks om mee te doen maar had het lang geleden ook al is gevraagd en nooit een antwoord
    misschien dat er nu een antwoord komt en in 2020 een oplossing
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  4. #4
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Ah.... en als je geen doelen meer hebt voor staken en/of bonen zou ik ook graag een optie willen zien om als lvl 50 sprookjesavonturen niet voor bonen maar ouderwets voor e.p (lees stermunten) te spelen... Met de bonen die ik met kleermakers spelen verdien heb ik 6 prachtige huizen gekocht, maar meer van die dingen kan ik op mijn eiland echt niet kwijt... Ik kan ze alleen nog weggeven aan gildeleden.. dat is natuurlijk ook een goede zaak maar niet erg motiverend:P

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ccdej2012 Bekijk Berichten
    Ah.... en als je geen doelen meer hebt voor staken en/of bonen zou ik ook graag een optie willen zien om als lvl 50 sprookjesavonturen niet voor bonen maar ouderwets voor e.p (lees stermunten) te spelen... Met de bonen die ik met kleermakers spelen verdien heb ik 6 prachtige huizen gekocht, maar meer van die dingen kan ik op mijn eiland echt niet kwijt... Ik kan ze alleen nog weggeven aan gildeleden.. dat is natuurlijk ook een goede zaak maar niet erg motiverend:P
    Ik begrijp je volkomen, maar heb je ook een idee hoe je dit voor elkaar krijgt? Met name voor spelers die juist wél belang hebben bij bonen?
    Bonen + stermunten lijkt me ook geen optie.

  6. #6

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Bv onder epische voorwerpen te koop zetten
    Is nog al makkelijk te bedenken zoiets
    Of koop pijlenregen en sluipmoordenaar met bonen
    Kunt zoveel makkelijk in te voeren dingen bedenken dat je daar niet echt programmeurs voor nodig hebt
    Maar ja ik ben maar een simpele boer
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  7. #7

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michael4david Bekijk Berichten
    Bv onder epische voorwerpen te koop zetten
    Is nog al makkelijk te bedenken zoiets
    Of koop pijlenregen en sluipmoordenaar met bonen
    Kunt zoveel makkelijk in te voeren dingen bedenken dat je daar niet echt programmeurs voor nodig hebt
    Maar ja ik ben maar een simpele boer
    Nu voel IK me een simpele boer :P
    Ik kan niet uit je verhaal opmaken hoe je onderscheid maakt tussen het ontvangen van stermunten of bonen

  8. #8

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    als men de spullen kunt kopen voor bonen of stermunt lol bedoel ik wil je bv stermunt kopen met de overtollige bonen
    dat je dat op dezelfde manier doet zoals nu een sluipmoordenaar
    een sluipmoordenaar voor bonen te koop denk dat het voor bb beter is om staken te doen moet er toch bufs gebruikt worden op het kasteel
    dus je krijgt met je avo gewoon de bonen en de level 50 + kunnen dan de saaie bonen weer omruilen tegen stermunt of artikelen
    hoop dat deze uitleg wat duidelijker is
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  9. #9

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Bonen naar stermunten omzetten? Nee dankje. Of het moeten 100 bonen voor een muntje zijn, dan zie ik er wel wat in. Stermunten moet je verdienen door avonturen te spelen, niet door te handelen -.-

  10. #10

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Je zou met bonen je sprookjeskasteel moeten kunnen upgraden. 10k bonen naar L6. en voor 100k bonen naar L7 (hoeft hij niet eens harder van te produceren) en voor 1000k naar L8. Gewoon om iets onderscheidends en duurs te hebben zodat de 50+ers weer kunnen opscheppen tegen elkaar (net zoals vroeger toen men nog kon racen wie als eerste 50 zou worden)

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.