Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Lootkill Generaal

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    22
    Wereld
    Woestewoud

    Lootkill Generaal

    First things first, ik heb heel slecht niet het forum doorgespit of dit idee al eerder is voor gesteld.

    Het idee is om een Generaal te creeëren die alleen geschikt is voor lootkills.
    Hij zou dan vele malen sneller reizen (5 min bijvoorbeeld) en maar een paar units meenemen (zeg een stuk of 10).

    Zo kunnen mensen sneller lootkills maken en ook op een later moment uitnodigen (ivb met lag enzo)


    Kweenie, was ineens een brainwave... laat maar weten wat jullie er van denken

  2. #2

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Helaas ondersteunt BB het 1 kill maken en hele beloning krijgen niet. Maar wel een leuk idee, leuk verzonnen

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    22
    Wereld
    Woestewoud
    Hoebedoelje?

    Ik maak vaak genoeg met 1r en 1c een kill van 1 vijandelijke unit, en krijg dat netje m'n loot.

    Of begrijp ik het verkeerd

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Ik bedoel, dat het nooit BB haar bedoeling is geweest dat mensen de avontuur-plekken verkopen. BB wil dat je deze aan vrienden weggeeft of het avontuur samen speelt om verlies te verdelen. Dus een dergelijke ''lootkill generaal'' spreekt hun niet aan.

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    22
    Wereld
    Woestewoud
    Daar is natuurlijk iets voor te zeggen. Al weet ik dat er genoeg spelers zijn van de hogere levels die lekker hun ding doen bij zo'n avo
    en dan de lootspotjes aan hun gilde leden uitdelen (doen wij iig vaak ) en dan ist wel lekker als je daar een generaal voor hebt die wat
    sneller is.

    Nogmaals, het was een hersenkronkel die ineens wilde kronkelen ^^

  6. #6

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Deze constructie is inderdaad door spelers zelf in het leven geroepen. De intentie van multi-avonturen gaat verloren zodra je hier een speciale generaal voor zou ontwikkelen. Een snelle generaal lijkt me meer dan genoeg voor een LS.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.