Plaats hier je reacties over het nieuwste changelog. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.
Plaats hier je reacties over het nieuwste changelog. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.
Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.
mooi rijtje verbeteringen.
wel benieuwd hoeveel bergen er nu daadwerkelijk gaan sneuvelen komende tijd :P
Ben benieuwd, de verwoording belooft nog niet veel goeds...Chat zal niet zo vaak verbinding verliezen.![]()
ja ben ik bezig, maar daar zijn de edelsteentjes gratis, dus was meer settlerswijd bedoeld, die uitspraak
Hoewel ik het liefst zou willen beloven dat de chatproblemen 100% opgelost zullen worden, is dat iets waar we niet zeker van kunnen zijn; de programmering werkt niet altijd precies hetzelfde in een testomgeving - maar zoals je ziet werken de techneuten hard aan gemelde (en nog niet gemelde) problemen!
Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.