Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Buff verwijderen/ garnizoen inpakken

  1. #1
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud

    Buff verwijderen/ garnizoen inpakken

    Ik zou graag de mogelijkheid zien om buffs te verwijderen, m.n. zonnevlam, poeder van het zandmannetje en broodjes kaas.
    Ook zou het prettig zijn wanneer garnizoenen weer ingepakt kunnen worden, de pvp-generaals gebruik ik niet meer en ze staan alleen maar in de weg.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Buffs verwijderen heb je toch een recept voor tegenwoordig? Of werkt dat niet op die dingen? Maar waarom breek je niet gewoon je herberg af voor die zandmannekes enzo? Herberg heb je toch niet nodig.

    En die gens, dat is gewoon zorgen dat de aanmeer plaatsen allemaal vol zijn als ze terug op je eiland komen, dan komen ze alleen in je stermenu terecht.

  3. #3
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErwinR55 Bekijk Berichten
    Buffs verwijderen heb je toch een recept voor tegenwoordig? Of werkt dat niet op die dingen? Maar waarom breek je niet gewoon je herberg af voor die zandmannekes enzo? Herberg heb je toch niet nodig.

    En die gens, dat is gewoon zorgen dat de aanmeer plaatsen allemaal vol zijn als ze terug op je eiland komen, dan komen ze alleen in je stermenu terecht.
    't Gaat om de buffs in het stermenu. Ik vraag om een simpel kruisje rechts boven in het icoontje, zoals sommige wel hebben. En allerlei dingen om het zelf te regelen kan ik ook wel bedenken, ook voor de generaals, maar dit is toch het spelsuggestietopic???
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    't Gaat om de buffs in het stermenu. Ik vraag om een simpel kruisje rechts boven in het icoontje, zoals sommige wel hebben. En allerlei dingen om het zelf te regelen kan ik ook wel bedenken, ook voor de generaals, maar dit is toch het spelsuggestietopic???
    Als je ze perse uit je stermenu wilt hebben, kun je eventueel de buff gebruiken en daarna een recept droppen om te stoppen.
    Ik neem je voorstel om het op een makkelijkere manier te doen zeker mee.

  5. #5

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    hmmmja, dat zei je er niet bij dat je ze uit je stermenu wilde hebben....

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.