Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: paasevent en nieuwe gildemarkt online op test vraagje/advies

  1. #1

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud

    paasevent en nieuwe gildemarkt online op test vraagje/advies

    Hoi BB_Grubur,
    op test blijkt nu dat er tijdens het paasevent vraag zal zijn naar kruiden in een bepaald avo, nu heb ik ze wel en menig speler vast ook, maar dit was nog niet bekend toen er gestemd kon worden voor de nieuwe gildemarkt.

    Is er een kans dat de optie om een pakketje eetkraampjes te krijgen(of de optie die het laagste percentage stemmen kreeg) vervangen wordt door een optie om een pakketje kruiden te kopen in de gildemarkt?

    Ik post dit hier, omdat ik denk dat het hier eerder bij de ontwikkelaars terechtkomt dan via een testforum bericht.

    Groetjes, Bert

  2. #2
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb het nog niet getest maar kruiden zijn toch niet bepaald schaars? Ik weet niet hoeveel er nodig is maar ik neem aan dat je wel voldoende op de handel kan krijgen.

  3. #3

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    375 werden er genoemd, en aangezien je met 0 start op test (en iedereen) duurt het dus enkele dagen om een avo te testen.

    Over hier, ik had boel kruiden liggen, maar die heb ik omgezet in marmervuller met het recept.
    nu heb ik er weer 750 liggen, dus zou er 2 kunnen doen, niet heel veel dus.
    Handel zal wel weer in de schift gaan zodra er ruiken dat er wat te hoarden valt.

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Je bent er 75 per avo nodig, en je moet 5 van die avo's spelen, dus 375 in totaal heb je dan nodig als minimum. Valt opzich wel mee, alleen de start op test waar niemand die krengen heeft is wat onhandig gekozen.

  5. #5

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Aha ok bedankt voor de aantallen.

  6. #6

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    75 per avo idd, moet 5x gebeuren. Op de live server wordt dat geen enkel probleem: we hebben al ruim een jaar de tijd gehad om kruiden te verzamelen. Test is idd wel wat irritant, want ik kan het avo zo niet afronden

  7. #7

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Jullie hebben een goed punt.
    Doorgegeven aan BB_Grubur. Wanneer ik terugkoppeling heb zal ik dat hier vermelden

  8. #8

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Salah, er is een recept (marmerberg) waar je marmervullers kan maken van kruiden en vogelverschrikkers, dus het kan zijn dat er mensen zijn die dat fanatiek zijn gaan doen sinds kerst en dus ook nu het pas bekend wordt vanaf testserver, kruiden gaan bewaren voor pasen.

    En bedankt Kindest_Red

  9. #9

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Ow zo. Naja, wat kosten die dingen nou op handel? 30 muntjes voor 1000?

  10. #10

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    ja totdat men erachter komt dat er vraag naar is.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.