Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Paasevenement

  1. #1

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Zeeuws vlaanderen
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud

    Paasevenement

    Nu zie ik dus op de Test server dat het paasevenement is geimplanteerd, alles leuk en aardig tot ik het volgende zag;

    De mensen die oude paaseitjes hebben, kunnen die nog gebruiken om bijv een nieuwe MMA (2de) waterhuisjes, watermolens etc kunnen kopen als EXTRA optie.

    wat moeten de mensen nu doen die geen oude eitjes meer hebben? dat is toch oneerlijk tegenover de nieuwe spelers en de oude spelers als de 1 wel een extra mma kan kopen en de ander niet?

    dus eigenl is dit het voorbeeld

    Nieuwe mensen zij ngelimiteerd aan 3 watermolens, 2 waterhuisjes spirit marshal, legendary veteran
    Oudere spelers zijn gelimiteerd aan 8 watermolens, 5 waterhuisjes, spirit marshal, legendary veteran, MMA, Exp explorer EN een extra veteraan..


    vind het oneerlijk. en onterecht zo de nieuwe spelers te straffen en de oudere spelers een streepje voor te geven.

  2. #2

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Als je vorig jaar al de mma gekocht hebt kun je em dit jaar niet weer kopen is de bedoeling als ik goed lees.

    Oftewel, oude spelers moeten hun oude eitjes dumpen en zullen ze willen omruilen voor nieuwe eitjes.
    NIeuwe spelers zullen dus een goede wisselkoers moeten bedingen.

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Nieuwe spelers zullen ind moeten ruilen. Daar zal BB de samenwerking testen tussen hoog en laag.

  4. #4

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Zeeuws vlaanderen
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    ja, maar vorig jaar heb ik hem dus niet gekocht omdat ik toen gestopt was. vind het jammer dat de handel met de eitjes nu al naar de maan is.

    ze hadden beter die MMA voor hetzelfde aantal nieuwe als oude eieren kunnen doen..

    handel is naar de vaantjes, en de mogelijkheid om dus die 2de mma te kopen is zwaar *

  5. #5

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    wacht nou maar tot pasen zelf, en geheid dat je ze voor nieuwe eitjes krijgen kan.

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leviperr Bekijk Berichten
    ja, maar vorig jaar heb ik hem dus niet gekocht omdat ik toen gestopt was. vind het jammer dat de handel met de eitjes nu al naar de maan is.

    ze hadden beter die MMA voor hetzelfde aantal nieuwe als oude eieren kunnen doen..

    handel is naar de vaantjes, en de mogelijkheid om dus die 2de mma te kopen is zwaar *
    Dus omdat jij besluit te stoppen of een ander het spel nu pas ontdekt moet alles maar onveranderd blijven? Als je vorig jaar wel had gespeeld had je exact dezelfde kans gehad, dus hoezo oneerlijk? Buitenom dit alles is t zoals bertolucci aangeeft dus niets om je eigen druk om te maken ondanks je argumenten dus al kant noch wal raakten.
    Zelf vind ik het juist heel goed dat ze oude items voor nieuwe vervangen. Op deze manier blijft het een uitdaging en kan je niet voort teren op oude voorraden en blijft een evenement z'n kracht behouden.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.