Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 39

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: Explosievendeskundige

  1. #1
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud

    Ontwikkelaarsdagboek: Explosievendeskundige


    Plaats hier je reacties over het laatste Ontwikkelaarsdagboek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  2. #2

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    dankjewel grubur

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Hele leuke upgrade erg lang opgewacht .
    Denk dat ik nog maar wat langer wacht voor deze prijs
    Het idee vind ik super maar de afwerking kan heel wat beter
    Doe het voor het grondstof graniet lijkt mij sterk dat er mensen zijn die hier voor willen betalen namelijk
    zoveel waarde heeft het niet .
    De markt is helemaal stuk
    De laatste upgrade pvp is een flater geworden veel te duur en nu dit
    maar in ieder geval bedankt BB Grubur voor het melden
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    op zich leuke update, had alleen zoveel beter gekund door ze te laten maken met grondstoffen zoals bv salpeter etc. Dan is het voor iedereen goed bereikbaar en niet alleen voor betalende spelers

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    49
    Wereld
    Woestewoud
    ben het totaal eens met de 2 reacties hierboven me, maak het ook beschikbaar met grondstof inplaats van alleen edelstenen.

  6. #6

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    prijzen zijn te hoog, als je alles wilt hebben kost het tussen de 50 en 100 euro.
    Bovendien is uit test gebleken dat je geen idee hebt van te voren hoeveel plekken je ervoor krijgt.

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    yep de salpeter nog niet eens aan gedacht
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    wacht wel op de extra eilandjes... die rotsen buffs zijn veel te prijzig en uit test server probeersels krijg je voor die edels maar paar bouwplekjes er bij

  9. #9

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Je kunt op test uitzoeken welke rotsen(combo) de beste plaats oplevert shinshi dus helemaal in het wilde weg hoeft het niet. Zal vast wel een wiki van komen welke combo welke plek geeft.

    Maar ben het ermee eens dat kruit uit de kruithut ook een optie had moeten zijn.
    Ik verwacht eigenlijk dat dat nog een update gaat zijn nadat ze er voldoende geld mee verdiend hebben om de 2 jaar dat ze aan het ontwikkelen zijn geweest betaald te krijgen.

  10. #10

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Idd,

    Leuke update, maar de edelsteen kosten maken dit voor mij niet echt interessant. Het zou veel leuker zijn als deze buffs verdiend konden worden door bijvoorbeeld, zoals hierboven genoemd, het op het moment redelijk waardeloze buskruit/salpter ervoor te moeten gebruiken. Op deze manier wordt er niet echt meer spelwaarde gecreeerd.

    Een beetje offtopic, ik ben heel blij met dat er eindelijk meer dan 25 troepen geproduceerd kunnen worden, in tegenstelling tot de expeditie update. Ik vind dit een gemiste kans voor BB om meer mensen aan het spelen te krijgen. Wanneer dit toegankelijk zou zijn voor alle levels, door te zorgen dat de voor de expeditie troepen geen extra settler cap voor nodig zouden zijn en de ijzerkosten aanzienlijk te reduceren bijvoorbeeld, zou dit lagere levels meer keuze geven om plezier aan dit spel te laten beleven.

    Op deze manier zijn de expeditie en deze update helaas alleen maar bereikbaar voor de lvl 50-ers met uitgebouwd eiland. Zou mijns inziens beter zijn als je als lager level al toe kunt werken naar buffs voor het opblazen van rotsen later, zonder dat je er extra edelstenen (/geld) voor moet gebruiken. Dit draagt voor mij in ieder geval niet bij aan het spelplezier.

    Gr. V
    Laatst gewijzigd door Vandha; 13-02-15 om 20:59.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.