Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 2 3 4
Resultaten 31 tot 39 van de 39

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: Explosievendeskundige

  1. #31
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Overigens, ik zou graag van die kampjes van PvP af zijn, ook weer extra bouw ruimte Ik heb PvP één keertje geprobeerd om te zien wat het was, maar het bevalt mij niet. De gebouwen zijn al lang weg, maar nu nemen die kampen nog steeds onnodig ruimte in.
    Weet iemand hoe ik er vanaf kan komen?
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  2. #32
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Overigens, ik zou graag van die kampjes van PvP af zijn, ook weer extra bouw ruimte Ik heb PvP één keertje geprobeerd om te zien wat het was, maar het bevalt mij niet. De gebouwen zijn al lang weg, maar nu nemen die kampen nog steeds onnodig ruimte in.
    Weet iemand hoe ik er vanaf kan komen?
    1. Speel een gewoon avontuur, stuur al je legers daar heen en laat ze op hun landingsplek staan als ze terug komen op je eiland.
    2. Start een expeditie, stuur al je nutteloze maarschalken (of hoe ze ook heten) erheen.
    3. Annuleer de expeditie. Je de maarschalken zullen bij terugkeer zich niet kunnen plaatsen op je eiland en in je stermenu blijven zitten.
    4. Zet je gewone generaals weer op de door jou gewenste plekken.

    Hierdoor blijven je maarschalken helaas nog wel in je stermenu staan, maar dat is al beter dan op je eiland.

  3. #33

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheCount666 Bekijk Berichten
    gewoon belachelijk er een missie aan te plakken ...... wil juist mijn bergen en rotsen behouden ...... en dan kan je die missie ook nog eens niet deleten triest heel triest
    Je zou dit ook op een opbouwende manier kunnen brengen. Op deze manier zorgt het voor een negatieve sfeer, wat niet nodig is.

  4. #34
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheCount666 Bekijk Berichten
    gewoon belachelijk er een missie aan te plakken ...... wil juist mijn bergen en rotsen behouden ...... en dan kan je die missie ook nog eens niet deleten triest heel triest
    Als je niet zn buff gratis erbij had gekregen had ik het met je eens geweest. Echter is dit een goede manier zodat de spelers zien wat het precies doet. Je kan ook een heel klein bergje opblazen wat je toch niet mist. Persoonlijk zie ik het probleem niet zo.

  5. #35
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Paul, bedankt voor je antwoord, lief van je

    Alleen vind ik dat wel een hoop gedoe. Ik speel al maanden geen avo's meer, laat staan dat ik dan ook nog een expeditie ga starten om op deze ingewikkelde manier die kampjes kwijt te raken.

    KindestRed, zou een verzoek aan support helpen? Om bij mij die PvP kampjes te verwijderen?
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  6. #36
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Heb hier al eens om gevraagd
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...izoen-inpakken

    ik vrees dat support echt niet alle overbodige pvp-kampjes handmatig gaat verwijderen, daar hebben ze meer dan een dagtaak aan denk ik
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  7. #37
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Nou, volgens mij zijn er niet zoveel Nederlandse spelers En veel werk is het waarschijnlijk niet, 3 of 4 x delete klikken?
    Ze kunnen er genoeg spelers blij mee maken, denk ik.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  8. #38

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    KindestRed, zou een verzoek aan support helpen? Om bij mij die PvP kampjes te verwijderen?
    Daar kom je maar op 1 manier achter :P

  9. #39

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_KindestRed Bekijk Berichten
    Daar kom je maar op 1 manier achter :P
    xD

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.