Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 39

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: Explosievendeskundige

  1. #11
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Rotsje opblazen a raison van 550 edels, max 20 aan te schaffen. Nog meer explosieven voor 990 edels x 8. Ruimte op je eiland voor bijna 20k edels. Leuk voor mensen met edelstenenputten.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  2. #12
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb nooit goed begrepen wat dat rotsen opblazen toevoegd aan het spel. Bij de eerdere versie was al duidelijk dat de extra ruimte niet zo groot is. Als je nu ziet wat het kost, is het inderdaad bijna alleen bereikbaar voor spelers met edelsteen putten.

    Bovendien, het aantal spelers op niveau 50 wordt steeds groter. Die hebben helemaal geen behoefte meer aan extra bouwruimte, ze bouwen niets meer, breken eerder gebouwen af.

    Meer nieuwe gebouwen graag dus, dat maakt deze feature wellicht nuttig. Een kerk, haven, werf, schepen (om naar avo's te varen), schapenfarm, varkensstal, koeienstal, kaasmakerij, slager, kleermaker, leerlooierij, schoenenmaker, etc. Die Settlers lopen maar steeds in dezelfde kleding en eten een weinig gevarieerd menu En level 50tigers hebben dan weer wat te doen...
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  3. #13

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Bijna 20k edels voor 25-50 bouwslots erbij.....

  4. #14

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    op test ging het een paar keer mis en toen was ik er wel klaar mee

  5. #15

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Dokkum
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Ik snap de reacties niet helemaal.
    Je zult toch iets moeten bieden voor betalende spelers. Wanneer je 1 maal een edelstenenput koopt en het geduld op kunt brengen
    om daarvoor 1 of meer edelstenenputten neer te zetten, is het prima te doen. In het begin heb ik zelf een veteraan gekocht en een edelstenenput. Nu heb ik (door geduld) 4 putten op mijn eiland staan, waar ik uiteindelijk niks méér voor betaald heb dan de eerste put.

    Zoals Nelleke aangeeft, hoef je niet perse extra ruimte te creëren, maar creatief omgaan met de ruimte die je hebt.

    Ik ben erg positief over de implementatie van de functie
    Maar wat ik ook vermoedt, is dat dit ook ruimte voor BB biedt, om tijdens bepaalde events deze buffs beschikbaar te stellen voor verzamelopbjecten..

  6. #16

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ziehier de hand van Ubisoft aan het werk...

  7. #17

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door druiDD Bekijk Berichten
    ziehier de hand van Ubisoft aan het werk...
    Hoe bedoel je?

  8. #18

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    lol
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  9. #19
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Ach, met die nieuwe loots sinds pvp zijn een heleboel gebouwen overbodig geworden. Ik zit met meer dan een miljoen meel, tarwe en brood en meer dat 100k settlers in mijn stermenu.... Gooi gewoon 6 boerderijen de bijbehorende silo's wat molens en bakkers plat en je hebt meer vrije bouwplaatsen dan het opblazen van rotsen ooit zal opleveren... en dit kost je geen cent :-)

    just my 2 cents worth.....

  10. #20

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Wel.. Ik heb 10 edelsteenputten en nog steeds geen haar op men hoofd die erover denkt om de edels aan deze peperdure functie uit te geven.
    99 en 198 edels zou een prijs zijn geweest waarin ik het wel waard vond deze items aan te schaffen, maar in teveel gevallen gaat het ook nog eens om bergen die op en plek staan waar je eigenlijk alsnog niks aan hebt als je ze hebt opgeblazen.
    En nu ook nog eens gestreepte paaseieren? vindt het allemaal nogal jammer

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.