Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 30

Onderwerp: Sneak Peek: Pasen 2015

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    nou van wat ik er van kan maken, is het helemaal niks, spullen voor de oude eieren die hebben de meeste al, goed je kunt je nieuwelingen meehelpen meer ook niet
    de nieuwe eieren nodigen niet direct uit om te vergaren gezien de items die je ermee kunt kopen , pvp doe ik niet dus die marshal hoef ik niet, die legendarische vet? is een lachertje, zijn die waterhuizen te koop als je vorig jaar al gekocht hebt of niet met de oude en de nieuwe eieren?

    dus het enige wat een beetje interessant is, buf voor je ijzermijn en als je nog nodig hebt grout voor de rest afwachten wat betreft dat speciale evenementengebouw

    het spel wordt steeds minder leuk om te spelen er zit geen uitdaging meer in en blijkbaar kunnen ze niet meer met iets fatsoenlijks voor de dag komen, spelen doe ik dan ook heel weinig meer een beetje bij houden en wat kletsen met gilde leden dat is alles.

  2. #12

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    De drijvende huizen voor de oude eieren kun je alleen nog kopen als je ze vorig jaar nog niet had, die voor de nieuwe eieren zijn een nieuwe teller dus voor iedereen.

    Dat speciale huisje is wel grappig en voor lvl 50-ers goed te doen om die op max populatie te krijgen. (Je moet daarvoor zo'n beetje alle paasprestaties die er gedefinieerd worden behalen).

  3. #13
    TIPEX
    wat met d eierzoektochten van vorig jaar?
    wat gebeurt er daarmee? gaan deze dingen vervallen of blijven ze geldend en welke eitjes zul je tijdens het evenemnt dan kunen vinden en krijgen als belongin?

  4. #14

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Wow tipex, mag maatje kleiner ook :P

    "Eierzoektochten" zijn dat paasavonturen die je nog hebt liggen? daar weet ik niks van hoe dat zit, dat moet BB beantwoorden.
    Tijdens dit event zul je gestreepte blauwe eitjes gaan vinden en krijgen als beloning, deze zullen in de nieuwe paaseventmarkt geldig zijn.
    Om ervoor te zorgen dat de oude gele gestippelde eitjes niet zonder meer waardeloos zijn is de oude paaseventmarkt tevens aanwezig in de winkel, hier kun je dingen kopen die je vorig jaar nog niet gekocht hebt of die geen limiet hebben.

  5. #15

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Je kan de oude eierzoek avo's testen. De zoektocht met Ontdekkingsreiziger zal nieuwe eieren droppen.

  6. #16
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIPEX Bekijk Berichten
    wat met d eierzoektochten van vorig jaar?
    wat gebeurt er daarmee? gaan deze dingen vervallen of blijven ze geldend en welke eitjes zul je tijdens het evenemnt dan kunen vinden en krijgen als belongin?
    Voortaan mag het wat kleiner, je hoeft niet te 'schreeuwen'

    De oude zoektochten van vorig jaar blijven werken en zullen oude eieren blijven geven. Als dit gewijzigd wordt, zal dit worden aangegeven (in het changelog of in een ander bericht).
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  7. #17
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Tip? Wat is dat nou? Agressie? Ben ik niet van je gewend.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  8. #18
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  9. #19

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Grubur Bekijk Berichten
    Voortaan mag het wat kleiner, je hoeft niet te 'schreeuwen'

    De oude zoektochten van vorig jaar blijven werken en zullen oude eieren blijven geven. Als dit gewijzigd wordt, zal dit worden aangegeven (in het changelog of in een ander bericht).
    LOL... tijdje geleden die zoektocht nog geprobeerd. Leuk eieren gezocht, maar je krijgt leeg bericht. Geen 10 eieren. En bericht was enkel weg te halen door support die je niet de 10 gemiste eieren kon vergoeden.

  10. #20

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    natuurlijk wel mee wachten tot paasevent actief is he

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.