Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22

Onderwerp: Mogelijkheid om spelers in het handelshuis op negeren te zetten/ aangeven lvl's koper

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud

    Mogelijkheid om spelers in het handelshuis op negeren te zetten/ aangeven lvl's koper

    Helaas komt er toch met enige regelmaat voor dat een grapnoob denkt maar eens een visje te zetten tegen graniet, munten of bonen in de hoop dat iemand denkt dat het om een lootspot gaat en hun visje pakt zonder dat ze daar dan een tegenprestatie voor hoeven te doen. Persoonlijk vind ik het oplichting, maar begrijp ook de kant en uitleg van BB waarom hier, op een uitzondering na waarover ik hier geen uitleg geef, niet tegen kan worden opgetreden. Zelf hoef ik zulke personen niet meer te zien in het handelshuis en wens ik eigenlijk ook niet blootgesteld te worden aan het risico om verkeerd te klikken. Daarom zie ik graag de mogelijkheid om net als in de chat ook spelers in het handelshuis op negeren te kunnen zetten.

    EDIT:

    Naast de mogelijkheid om spelers op een negeerlijst te zetten ook graag de toevoeging om een maximum lvl te kunnen aangeven aan wie je wil verkopen. Dit ivm de steun die hogere lvls nog weleens willen geven aan beginnende spelers zonder dat ze gelijk in je vriendenlijst hoeven te staan of dat je er andere omwegen voor moet gebruiken.

    @de mods: Kunnen jullie de titel van het topic hier misschien ook op deze edit aanpassen?
    Laatst gewijzigd door kili; 12-02-15 om 18:17.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    ik denk dat je je vergist salah. Buitenomdat geloof ik ook niet dat jij hier over de topics gaat *-)

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben het wel eens met kili, om hier iets aan te doen. ieder houdt dan de mogelijkheid deze acties wel of niet te zien

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    +1 kili. het zijn vaak ook nog eens hoeveelheden dat je denkt dat het een lootje SS of kleermaker is.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Ben het hier ook zeker mee eens. Net zoals je bepaalde mensen op je blacklist wilt zetten op de chat vanwege bepaald gedrag moet dat ook op handelshuis kunnen. Zitten altijd ratten tussen die denken op die manier ff aan gs te kunnen komen omdat ze weten dat er niks aan gedaan kan worden/wordt.

  6. #6

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi, die visjes let ik wel bij op, dat vind ik niet zo erg, maar ik zou graag ook een handelsblacklist willen om op die manier mijn redelijk geprijsde deals niet twee minuten later met 10% opslag te koop zien staan van een profiteur.

    Ik koop niks van de mensen die in mijn hoofd al op een blacklist staan, maar als gezegd, ik baal als een stekker als mijn aanbod door 1 van deze personen gekocht wordt.

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    +1 voor Bert. Visjes moet je gewoon niet kopen als er niks wordt omgeroepen, daar heeft BB zelf talloze keren voor gewaarschuwd.

    En btw, hoe lang denken jullie dat het wel niet zou duren voordat deze functie überhaupht ontwikkelt is? Om over geïmplementeerd worden maar te zwijgen.
    Laatst gewijzigd door salah1998; 12-02-15 om 09:09.

  8. #8
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ben het eens met zowel Kili als Bertolucci. Ik wil graag spullen aanbieden op de handel voor een lage prijs om beginners op weg te helpen. Level 50 tigers kunnen zich dan soms niet beheersen en kopen die aanbiedingen. Op dat niveau heb je geen hout nodig, dus zie je dat hout weer iets later als aanbod voor een veel hogere prijs. Ik zou die spelers ook graag blokken.
    Overigens zou dat gebedel op de handel ook eens afgelopen moeten zijn. Dat bietsen, een woord dat een aantal spelers blijkbaar niet eens kent, is hinderlijk.

    Salah, ik ben het ook met kili eens dat jij niet tot de forum bewakers behoort.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  9. #9
    TIPEX
    naast een blokkeerlijst zoals bij je mailbox ben ik ook heel erg voor een schufbalksysteem waar je het lvl van degene die het moge kopen kunt instellen, zoals nel zegt er zijn speler ide het faire handelsgedrag vergeten ten koste van de eerlijke spelers en degene die het niet kunnen bolwerken juist door de spelers die prijzen kunstmatig hoog houden, laat ik er ook ineens bijzeggen dat het overgrote deel wel aan faire handel doet, dat zijn okde spelers die de starters met ale plezier bijstaan as ze tekort hebben om hun missies oid te kunn doen

  10. #10

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertolucci Bekijk Berichten
    Hoi, die visjes let ik wel bij op, dat vind ik niet zo erg, maar ik zou graag ook een handelsblacklist willen om op die manier mijn redelijk geprijsde deals niet twee minuten later met 10% opslag te koop zien staan van een profiteur.

    Ik koop niks van de mensen die in mijn hoofd al op een blacklist staan, maar als gezegd, ik baal als een stekker als mijn aanbod door 1 van deze personen gekocht wordt.
    Misschien zie ik het verkeerd hoor, maar dat is toch juist de opzet van handel?
    Dat mensen iets kopen, waar ze mogelijk handel in zien / meer voor kunnen krijgen.

    Het is niet alleen een ruilstation, waar het vaak wel op lijkt, maar wat niet de strekking van het spel is.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.