Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 22 van de 22

Onderwerp: Mogelijkheid om spelers in het handelshuis op negeren te zetten/ aangeven lvl's koper

  1. #21

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    idd salah, er zijn dingen die ik wel zou willen verkopen aan idd degene die er echt wat mee kunnen simpelweg omdat ik het idee heb dat het niet in iemands voorraadschuur hoeft om de prijzen hoog te houden.

    Kortom ik ben dus niet een verkoper die verkoopt om de hoogste prijs. Ik gun mezelf een leuke prijs zodat ik verder kan, maar ik gun de ander er ook een leuke prijs in.

  2. #22
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben het eens met negeer optie. Echter vindt ik dat elke hoge level over 1 kam word geschoren. Niet iedereen heeft dezelfde economie op zijn eiland dus kan je niet zien aan iemands level of hij een grondstof wel of niet nodig heeft. Ikzelf heb ervoor gekozen geen dennenhakkers/planters te bouwen op mijn eiland maar heb dus wel regelmatig dennenhout nodig. Als men goedkoop dennenhout aanbied (zonder erbij te vermelden dat het voor lage levels is op hc) zie ik niet in waarom ik het niet zo mogen kopen enkel en alleen omdat ik level 50 ben. Daarnaast zit ik ook niet alleen maar op het hc dus is het best mogelijk dat ik de melding van alleen voor low-levels mis. Daarnaast hanteert BB de vrije markt waar ik me wel in kan vinden. Als je dan perse wil dat het naar een low-level gaat bied het dan aan op de hc en laat de low-level de handel opzetten.

    Het kopen en duurder verkopen is in mijn ogen een prima handel. Ikzelf heb het niet meer nodig dus ik doe dat dan ook niet meer. Echter heb ik het in het verleden wel gedaan om zo munten/graniet bijeen te sprokkelen om andere dingen te kunnen kopen die ik nodig had. Als je niet wil dat jouw handel weer verder verhandeld wordt, maak het dan duurder, handel rechtstreeks of laat de ander de handel opzetten. Als laatste wil ik opmerken dat hoewel ik het nobel vindt en ik mezelf er ook weleens "schuldig" aan maak komt het bietsen vooral omdat vrijwel iedereen de grondstoffen maar weggeeft voor een visje. In dat kader en de hulp voor low-level vindt ik het eerder een taak van de gilde ipv individuele speler(lees niet van dezelfde gilde) en als een persoon geen gilde heeft kan er alsnog geholpen worden of degene kan een gilde zoeken(immers dat is samen met de gezelligheid het hele punt van een gilde)

    Zo ik heb gezegd,

    ricos221

    edit: ik hoop niet dat ik nu gelijk op de zwarte lijst kom XD
    Laatst gewijzigd door ricos221; 14-02-15 om 13:07.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.