Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Man met de hamer.

  1. #11

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Wij hebben ervoor gekozen de engelse lijst niet gewoon te vertalen, maar eerst te kijken naar de bugs die op dit forum gemeld zijn, en dat kost inderdaad tijd.

  2. #12
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Na het normale wekelijkse onderhoud zal er morgenochtend tussen 10:00 en 12:00 een extra (wereldwijd) onderhoud zijn om dit probleem op te lossen
    Avontuur- en Premiumtijd zullen voor beide onderhouden verlengd worden.
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  3. #13

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    helaas nog steeds veel last van man met de hamer en dat de chatserver niet te bereiken is na de update van vanmorgen, dit geldt voor meer mensen uit ons gilde

  4. #14
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Christiaan1978 Bekijk Berichten
    helaas nog steeds veel last van man met de hamer en dat de chatserver niet te bereiken is na de update van vanmorgen, dit geldt voor meer mensen uit ons gilde
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Sinds de introductie van die barakken weken pleurt de chatserver er na een paar minuten uit en geeft als melding Chat server niet beschikbaar. Daarnaast heb ik standaard binnen een minuut een man met de hamer als ik naar avontureneiland ga of terug naar thuiseiland.

    Dit is niet een probleem dat op zich zelf staat, maar meerdere spelers van verschillende spelwerelden hebben gemeld op forum en waarschijnlijk ook middels tickets. Gezien het feit dat deze problemen gestart zijn sinds de barakkenweken was ik niet van plan om mijn hele pc binnenste buiten te keren om te proberen aan mijn zijde het probleem op te lossen.

    Het zou jullie sieren als jullie eens zouden kappen met die speciale weken, want het brengt niets anders dan (meer) ellende.

    http://prntscr.com/64ibum

    Dikke doei!

    Tymy
    Dank jullie wel voor de extra feedback, zal ervoor zorgen dat de technici ervan op de hoogte zijn dat de problemen mogelijk nog niet helemaal zijn opgelost.
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  5. #15

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    Na een 2 tal weken komen de zelfde problemen weer terug.

    Chat valt om de haverklap weg wordt ook niet automatisch ververst wat voorheen wel was.

    En die VERSCHRIKELIJKE MAN MET HAMER komt ook weer steeds te voorschijn.

    Dacht dat dit probleem opgelost was maar blijkbaar zijn ze weer terug.

    M.vr.gr.

    Avatar77

  6. #16
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Dank je wel avatar77.

    De chatproblemen worden hopelijk met de update van vannacht opgelost (zie veranderingenlog).
    Ik zal doorgeven dat de Man met de Hamer nog niet helemaal verdwenen is. Gebeurd dit regelmatig (zo ja, met welke regelmaat?) en rond welke tijd(en)?

    Happy Settling,

    BB_Grubur
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  7. #17

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    Sorry voor mijn uitspatting.

    Vandaag in een uur tijd een keer of 10.

  8. #18

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb nu ook al vijf maal een poging gedaan, dan heb ik 1 minuut alle chatservers online en dan komt de man met de hamer en ben ik dus offline voor alle gilde leden en vrienden en werkt fluister dus ook niet. Vroeger kon je naar een ander eiland gaan en als je weer terug ging naar thuiseiland ging de server weer opnieuw verbinden, maar nu blijft de server op offline staan

  9. #19
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Sinds het probleem met de man met de hamer opgelost is heb ik een probleem met de man met de hamer . Ik heb het even aangekeken, kan natuurlijk altijd gebeuren, maar het is nu toch wel structureel.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.