Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 60

Onderwerp: Wat is dat?

  1. #21

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Na, lang bestuderen werd het mij duidelijk, hier woont een paasei-detective. Hij kan worden ingehuurd om verloren eieren op te speuren. Zijn slogan is vindt het ei en ik ben weer blij.

  2. #22
    Will-Verdrag's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is de paashaas-ark, meegevoerd door een wervelwind ergens vandaan, bewoond door de paashaas en zijn medewerkers. wees blij, zij kunnen nu makkelijker paaseieren bij u af leveren in grote getallen

  3. #23

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Luxe eieren koker. Eieren komen er gekookt beschilderd uit.

  4. #24

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Vlissingen
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Vermoedelijk het huis van de paashaas, die van alles aan het maken is om aan ons te geven, als we opdrachten uitvoeren

  5. #25

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Locatie
    Burgerbrug
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    het is paaseierenmandjes huisje

  6. #26

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    little house built of bread and covered with cakes
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    ik gok dat het de Hoofduitvalseitjesbasis is van de paashaas die alle bugs voor ons gaat oplossen moderator eastern from the eggs :P

  7. #27
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Overduidelijk het huis van Sneeuwwitje en de zeven Dweieren dat met zevenmijlslaarzen naar Fantasy-Island is verplaatst...

  8. #28

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    Volgens mij Woont in dat huisje bb,zodat ie op ieder1 zijn kaart Nadrukkelijk aanwezig is...
    en creëert strafpunten....unlimited

  9. #29

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    35
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ga mee met degene die zei dat dit een huis voor sletlers is. 100+ inwoners!

  10. #30

    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is een speciaal event huisje, waarbij je een buff kan kopen voor 100 eieren (max 3 bufs mogelijk). Door deze buff op een van je gebouwen naar keuze te werpen krijg jij een levelverhoging van +2 op desbetreffend gebouw naar keuze. Top bedacht BB, erg prettig dat er met ons meegedacht wordt, zat hele avond al te kijken, maar nog niemand had dit geraden. Kon niet langer de mond houden. de titel van dit gebouw is trouwens bepaald op "De paashaas uit de hoge hoed"

    Dit gebouw is overigens tevens de aankondiging dat per ingang van eerstvolgende Event, en tijdens de hier navolgende events de wapenloot "oude stijl"weer terug is na beeindigen van een avontuur. De Loottabel "ouwe stijl" zal geherintroduceerd worden en uitsluitend geldig zijn tijdens events, om de aantrekkelijkheid van desbetreffend event en deze game op te waarderen. Ik denk dat vele settlers deze wijziging in grote getale met positieve zin zullen toejuichen. Bedankt alvast.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.