2 opties
1 paaseier productie gebouw met als grondstof nodig de 3 zoek dingetjes mandjes, witte eitjes, verf
3 mandjes 3 eitjes 3 verf = 1 paas ei
of het is een speciaal huis met settlers 70 per woning
2 opties
1 paaseier productie gebouw met als grondstof nodig de 3 zoek dingetjes mandjes, witte eitjes, verf
3 mandjes 3 eitjes 3 verf = 1 paas ei
of het is een speciaal huis met settlers 70 per woning
is het huisje van de paashaas en 1 keer per dag gooit hij eieren op je eiland die je mag gaan zoeken
Ja golemeilandje is langwerpiger, met bomen en golem stond meer noordelijker op het eiland.
En lekker op tijd om nu nog ideeën te zoeken bij dit mooie plaatje.
Ik hoop niet dat het een paasproviandhuis wordt voor paasbuffs.
Dat idee van qpidootje staat me meer aan.
Misschien iets waar als de konijnen nieuwe settlertjes gepoeft worden? Als alternatief voor de scholen.
retroskin voor proviand met waarschijnlijk wat leuke functies (pasen-gerelateerd)
Dit lijkt mij zonder twijfel het prefab huis van de paashaas. Vanuit hier worden de eieren verspreid en afhankelijk van de upgrades in grotere aantallen per tijdseenheid. Het prefab huis is van louter organische materialen gemaakt en de upgrades kosten daarom tarwe en water.
lijkt eerder een mooie verbetering die voor 24 uur een productie keer 4 doet, Super maar wat zou hij kosten?(ik gok veel)
Geen idee wat het wordt, ik wacht het wel af.
Enige wat ik mij afvraag, waarom heeft het gras een schoorsteen???
Misschien een kleine aanpassing in kleurstelling op het dak zodat het duidelijker is wat het dak is en wat de grond is.
die schoorsteen komt uit het huis en maakt een hoek lord_spookstah... *geeft bril door*
het is een kippenfarm( wel scharrel he ) geef ze graan en water en ze leggen eieren.