Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: Veranderingen na onderhoud 5-2-2015

  1. #11
    Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe kan dit nou, ik start een thread, staat die ineens ergens anders en onder een andere naam? ook vreemd....

  2. #12

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    modjes zijn aan het opruimen en hebben em mss verplaatst naar betere plek op forum?
    of iemand anders had zelfde soort draadje geopend en 1 vna beide (de jouwe in dit geval) is gewist om boel samen te smelten.

  3. #13

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Dat is een zeer verklaarbare reden

  4. #14

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_KindestRed Bekijk Berichten
    Bedankt voor jullie positieve feedback!
    Dit geeft ons weer een hoop energie
    Goh handig inderdaad, nu kan ik 200x feestmaal van tante Irma maken met slechts 1 muisklik. Scheelt 7x schuiven en klikken. Het enige nadeel is dat die dingen nu per 1 stuk in mijn stermenu komen. Dat scheelt dus 199 x2 klikken (menu openen, mandje kiezen). Kortom, ik klik nu 391x meer dan vóór de update -.-

    Dat geeft mij dan weer iets minder energie

  5. #15

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klein Bekijk Berichten
    Goh handig inderdaad, nu kan ik 200x feestmaal van tante Irma maken met slechts 1 muisklik. Scheelt 7x schuiven en klikken. Het enige nadeel is dat die dingen nu per 1 stuk in mijn stermenu komen. Dat scheelt dus 199 x2 klikken (menu openen, mandje kiezen). Kortom, ik klik nu 391x meer dan vóór de update -.-

    Dat geeft mij dan weer iets minder energie
    Of je gebruikt de functies optimaal en zet eerst je irma mandjes op 25 aan de linkerkant en dan aan de rechterkant schuif je hoevaak je die 25 mandjes erin wil zetten tot max 200x *-) Heb ik je weer van een muisarm gered he! :P

    Ben er iig wel blij mee. Ook met de schuiffunctie binnen de wachtrij. Zo irritant als er iets misgaat en je ineens je hele wachtrij moet deleten om een paar s of e bovenin te zetten.

  6. #16
    Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertolucci Bekijk Berichten
    modjes zijn aan het opruimen en hebben em mss verplaatst naar betere plek op forum?
    of iemand anders had zelfde soort draadje geopend en 1 vna beide (de jouwe in dit geval) is gewist om boel samen te smelten.
    Toch wel balen...de reacties kwamen op iets wat ik startte, niet op die van login. Misschien kinderachtig, maar dit voelt toch als weggekaapt: vind ik niet leuk

  7. #17

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klein Bekijk Berichten
    Goh handig inderdaad, nu kan ik 200x feestmaal van tante Irma maken met slechts 1 muisklik. Scheelt 7x schuiven en klikken. Het enige nadeel is dat die dingen nu per 1 stuk in mijn stermenu komen. Dat scheelt dus 199 x2 klikken (menu openen, mandje kiezen). Kortom, ik klik nu 391x meer dan vóór de update -.-

    Dat geeft mij dan weer iets minder energie
    Dan zul je zoals kili aangeeft, eerst het linkerbalkje maximaal moeten verschuiven en dan het rechterbalkje.

    https://www.youtube.com/watch?v=Y4OC...ature=youtu.be
    Laatst gewijzigd door MOD_KindestRed; 07-02-15 om 15:39.

  8. #18

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Sorry Jehanne, ik had ze samen laten gaan in het topic dat als eerste geopend was, en toevallig was dat van login een paar seconden eerder geplaatst dan dat van u, maar de titel van het topic is wel die van u hoor.

  9. #19
    Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Is okee Fjuka..snap het wel, misschien handiger om het even te vermelden, ik dacht idd dat mijn thread compleet was weggehaald....:-(

  10. #20

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    Of je gebruikt de functies optimaal en zet eerst je irma mandjes op 25 aan de linkerkant en dan aan de rechterkant schuif je hoevaak je die 25 mandjes erin wil zetten tot max 200x *-) Heb ik je weer van een muisarm gered he! :P
    Tsja dat krijg je ervan als de functie niet idiot-proof is, lui zoals ik raken dan volledig van het pad he Ik loop nog wel een weekje met mijn arm in een mitella maar daarna ben ik je eeuwig dankbaar

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.