Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: [Avontuur] buit coop avo's

  1. #11

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb inmiddels over de 100 coop avo's, buit nog steeds niet veranderd evenals de animo om ze te spelen

  2. #12

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    tsja, lijkt er meer op dat ze dit willens en wetens dood laten bloeien.... is al zoveel goede feedback rond coops gegeven, maar word niks meegedaan

  3. #13

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    waren wel leuk soms nu zijn ze alleen leuk omdat er een mooi rood kruis op staat
    weg met die rommel
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  4. #14
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Helaas inderdaad. Waar ze veel teveel moeite steken om ons PvP op te dringen proberen ze ons juist van de Coops af te houden, terwijl m.i. de Coop-avonturen veel beter aanslaan dan het PvP. Nu alleen de loot nog een beetje weer omhoog zodat het nog wel loont de coop-avo's te spelen.

  5. #15

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    het is gewoon erg jammer, het samenspelen was toch wel bevordelijk voor veel dingen.
    Zoals de meeste spelers wel merken is het een stuk stiller geworden op de chats, errrg jammer, een gemiste kans

  6. #16

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    59
    Wereld
    Woestewoud
    Ik slinger 'm nog maar eens aan. Nieuwe ronde nieuwe kansen zeg maar.
    Betere loot voor de coops is gewenst. Eigenlijk heel leuk om te spelen, maar de loot maakt het niet aantrekkelijk.
    Terwijl je er eigenlijk meer moeite voor moet doen dan een gewoon avo (kompanen zoeken die gelijktijdig beschikbaar zijn).

    Gaat mij persoonlijk dan niet eens om de xp, maar maak de gs wat hoger en/of gebouwen in de loot kansrijker!
    Laatst gewijzigd door Skaihosh; 30-11-16 om 15:26. Reden: Zinnetje toegevoegd

  7. #17

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zie dat ik op 5-2-15 het topic ben gestart, bijna 2 jaar later en er is niets mee gedaan. Jammer hoor, het leeft nog steeds onder de spelers.

    Bedankt Skaihosh, dat je er weer over begonnen bent
    Misschien dat er nu wel geluisterd gaat worden !

  8. #18

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo,


    We hebben de suggesties doorgegeven aan BB_Nanuq en willen jullie daarvoor ook bedanken.

    Met vriendelijke groeten

    Mod_Fjuka

  9. #19

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Fjuka Bekijk Berichten
    Hallo,


    We hebben de suggesties doorgegeven aan BB_Nanuq en willen jullie daarvoor ook bedanken.

    Met vriendelijke groeten

    Mod_Fjuka
    Dankjewel voor je respons Fjuka, ik stel dat zeer op prijs.
    Hopelijk heeft BB Nanuq er meer over te zeggen dan BB Grubur in februari 2015

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.