Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 28

Onderwerp: Doe aub eindelijk eens iets aan de bugs in avonturen.

  1. #1

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud

    Doe aub eindelijk eens iets aan de bugs in avonturen.

    sinds de pvp van start is gegaan is het spel echt om zeep.

    1. Generaals lopen nog steeds doelloos rond te dwalen.

    2. Generaals bouwen hun kamp 3 tot 4 keer op.

    3. De troepensamenstelling veranderd terwijl de generaal loopt.

    4. generaals springen ineens tijdens de aanval een pak vooruit waardoor je alles moet terug trekken als je een block doet. Het liefst van al bij Stampende Stier bij het laatste kasteel. Daar kan je perfect via herkenningspunten de block perfect uitvoeren. Soms 2 keer alles terug halen en opnieuw zenden.

    5. Vandaag de klap op de vuurpijl. Ik zie de 2 generaals lopen tijdens een block en ineens staat die ene terug in zijn kamp met als gevolg de block die mislukt en ik weer een bende elite soldaten kwijt ben en cavalerie. Erger is een generaal gewond en moet ik met men premium aan weer een half uur extra wachten.

    Ik ben echt niet de enige die dit heeft.
    Er zitten grote fouten in de nieuwe spelversie sinds de pvp.

    En er is al heeeeel lang geleden dat de naam van 'heldhaftige kleermaker' foutief wordt aangegeven als 'dappere kleermaker'.

    Ik ken geen enkele speler die per se nieuwe functies in het spel wil.
    Maar heel veel spelers willen de bugs zien verdwijnen.
    Laatst gewijzigd door BartSimpson; 01-02-15 om 21:12. Reden: was nog een bug vergeten te noemen

  2. #2
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    ik wil wel nieuwe functies maar ben het eens dat er eerst wat aan de bugs gedaan moet worden

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wil absoluut niet de lastige speler zijn die altijd maar klaagt en zaagt.
    Ik heb me heel lang ingehouden om naar het forum te komen hiermee omdat het al meermaals gemeld was.

    Maar het word me wat te veel.
    1 van mijn looters heeft zijn aanval 3 keer moeten zenden omdat de generaal altijd weer terug naar het kamp sprong.
    En die nummer 3 heeft die looter ook al vaak gehad.

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    En weeral. ik val aan, controleer 5, vijf, keer de troepensamenstelling nagekeken.
    nog eens gezien toen hij liep.

    en ineens weer de samenstelling veranderd tijdens de aanval. Gevolg: mma gewond voor 2u en dat met premium.

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Oei, dat is erg naar. Zou je misschien eens een stukje willen filmen terwijl je speelt? Dat zou wel een verhelderend beeld geven aan BB. Misschien dat ze dan beter en sneller alles kunnen oplossen?

  6. #6

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Gisteren weer 2 probleemgevallen op kunnen lossen, wat dan wel positief klinkt, maar het in sommige situaties niet is uiteraard.

    1 geval was een tekort aan geheugen en de 2e was een te hoge Ping, waardoor de interactie met je Live-beeld niet meer klopt.

    @BartSimpson: Zou je eens een snelheidstest willen doen op http://www.speedtest.net en mij het resultaat in een screenshot willen sturen?

    Meestal is het niet moeilijk om een oplossing te vinden (als je draadloos / via WiFi speelt)

  7. #7

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Ping 13ms
    DL: 28.85 Mbps
    UL: 2.29 Mbps

    Ik speel niet over wifi, ik gebruik kabel.

  8. #8

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    Ping: 16ms
    DL: 59.80 Mbps
    UL: 12.05 Mbps

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Ping: 10ms
    DL: 46.18
    UL: 10.61

    Ik denk ook dat het maar heel incidenteel aan de spelerkant ligt, het spel zit gewoon vol bugs. Er komt niet voor niets een bugfix waar ze mee gaan proberen deze bugs op te lossen (nadruk op proberen)

  10. #10

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Dat ziet er inderdaad prima uit
    Zoals ik wel vaker aangeef, het is soms erg moeilijk om een oorzaak te vinden.
    Natuurlijk hoop óók ik dat met de volgende update vele problemen de wereld uit zijn!


    Het moeilijkst te begrijpen, vind ik nog steeds dat heel veel mensen geen enkel probleem hebben.
    Dat is de reden waarom ik het in een combinatie van het spel en lokaal bij de speler zoek.
    Mochten jullie zelf ideeën hebben, dan hoor ik dat ook graag hoor.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.