Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: Doe aub eindelijk eens iets aan de bugs in avonturen.

  1. #21

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door salah1998 Bekijk Berichten
    http://forum.thesettlersonline.com/t...rals-are-fixed...

    Op de Amerikaanse server zijn alle problemen verholpen. Morgen wordt hetzelfde onderhoud gepleegd op onze server. Het zal vast wel ook bij ons succesvol verlopen.
    Dat zullen we graag van jullie horen
    Daarbij bestaat het risico natuurlijk wel, dat mensen die de problemen niet meer ondervinden, ook niet reageren.
    Dus blijven wij (in dat geval) een verkeerd beeld houden. Maar laten we het vooral positief bekijken

  2. #22

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Bugs zijn er nog steeds.
    Laatst gewijzigd door Kiremieh; 05-02-15 om 22:23.

  3. #23

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Wat moeten jullie allemaal met zulk snel internet?

    Ik speel probleemloos PS3 en PS4 games online, en redelijk probleemloos TSO (al speel ik zelden avos) en mijn scores zijn maar
    28ms
    10.92 dl
    0.79 ul

  4. #24
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErwinR55 Bekijk Berichten
    Wat moeten jullie allemaal met zulk snel internet?

    Ik speel probleemloos PS3 en PS4 games online, en redelijk probleemloos TSO (al speel ik zelden avos) en mijn scores zijn maar
    28ms
    10.92 dl
    0.79 ul
    Ik werk vaak thuis en heb dan ook video calls met meerdere end points. Voor TSO dus niet nodig maar voor werk wel.
    Daarnaast moet het bij mij ook blijven werken als mijn vrouw en kinderen ook tegelijkertijd filmpjes kijken of foto's versturen en wat ze al niet meer doen met internet

    mijn score (glasvezel) is:
    3MS
    48,84 dl
    58.38 ul

    Ik heb zelden echt problemen met lag. Alleen wanneer ik tussen verschillende avo's en thuiseiland switch krijg ik nogal eens rare dingen. Tot nu toe werkt het zonder problemen als ik de meldingen negeer en gewoon afwacht. Bloks gaan dan gewoon goed.

    Vandaag is het enige wat me opviel zowel in avo als op thuiseiland dat het aanklikken van garnizoenen vaak niet in 1 keer pakte en dat via de muis over een eiland scrollen niet soepel ging. Verder niks dan goeds ver de laatste update.
    Laatst gewijzigd door TheDutchman; 06-02-15 om 00:12.

  5. #25
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_KindestRed Bekijk Berichten
    Dat zullen we graag van jullie horen
    Daarbij bestaat het risico natuurlijk wel, dat mensen die de problemen niet meer ondervinden, ook niet reageren.
    Dus blijven wij (in dat geval) een verkeerd beeld houden. Maar laten we het vooral positief bekijken
    Nou als iets goed gegaan is mag het ook gezegd worden natuurlijk.
    Ik heb ook in de gilde na vraag gedaan vandaag en geen spelers gehoord die nog een opbouw probleem hadden of een verspringende generaal.
    Wel hindert de pop up van de generaal nog steeds het aanklikken van de generaal
    maar dat laatste zat geloof ik nog niet bij deze fix

  6. #26

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    dat is geen bug... dat is een feature

  7. #27

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Die pop-up is juist handig. Zo hoef je niet op gen te klikken en te wachten op bevestiging. En als je goed bent met blocken, hoor je er ook geen last van te hebben. Die feature mag van mij blijven.

  8. #28
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    als gens dicht bij elkaar staan is het lastig om de juiste gen op tijd aan te klikken. Zo moet ik het het block in dappere(sec 2) vaak meerdere keren proberen omdat de popup van een gen voor de gen die ik wil hebben voorkomt dat ik hem aan kan klikken.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.