Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 28

Onderwerp: Doe aub eindelijk eens iets aan de bugs in avonturen.

  1. #11

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Misschien dat er bepaalde acties zijn die een speler regelmatig verricht waardoor de bugs in avonturen optreden. En dat veel spelers die dingen niet doen, ofzo.

  2. #12

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door salah1998 Bekijk Berichten
    Misschien dat er bepaalde acties zijn die een speler regelmatig verricht waardoor de bugs in avonturen optreden. En dat veel spelers die dingen niet doen, ofzo.

    Die gedachte was nog niet bij me opgekomen. Zou kunnen idd.
    Maar zoals gezegd, het mooie is dat ik al veel mensen blij heb kunnen maken.
    Daar put ik mijn kracht uit op het moment. Want spelers die niet happy zijn, is voor ons ook niet fijn.
    Ook het feit dat jullie mee willen denken waardeer ik enorm.

  3. #13
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    ik moet zeggen dat ik het ook niet heb bij elk avo of elke keer bij een zelfde avo. ik denk echter niet dat het aan mijn laptop ligt noch aan mijn weliswaar wat trage internet. in het verleden heb ik deze problemen iig niet gehad. Ik doe doorgaans geen dingen anders en ook mijn tabbladen zijn doorgaans hetzelfde dus daaraan kan het ook niet liggen.

  4. #14

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricos221 Bekijk Berichten
    ik moet zeggen dat ik het ook niet heb bij elk avo of elke keer bij een zelfde avo. ik denk echter niet dat het aan mijn laptop ligt noch aan mijn weliswaar wat trage internet. in het verleden heb ik deze problemen iig niet gehad. Ik doe doorgaans geen dingen anders en ook mijn tabbladen zijn doorgaans hetzelfde dus daaraan kan het ook niet liggen.
    Er is op een bepaald moment iets 'misgegaan' ... waardoor de factoren voor een soepel spel verandert zijn.
    Vaak is het niet zozeer een probleem aan 1 kant, maar een combinatie.

    Er liggen bijvoorbeeld tickets die alleen maar bij een specifieke browser voorkomen (problemen met in- en uitzoomen in firefox bijv.)
    Het is lastig zoeken ...

  5. #15
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    jep snap ik. ik gebruik firefox maar ik heb dan weer geen problemen met in en uitzoomen

  6. #16

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricos221 Bekijk Berichten
    jep snap ik. ik gebruik firefox maar ik heb dan weer geen problemen met in en uitzoomen
    Firefox geeft bij mij meer problemen met java en flash.
    Op OSX heb ik dus problemen met zoomen (niet alleen bij TSO) en in Windows blijf ik cache-problemen houden (?).
    Dit op zowel mijn laptop als vaste pc. Als ik in firefox op spelpunt.nl klaverjassen speel, verdwijnt de chat soms spontaan.
    Die problemen heb ik dan weer niet in Chrome of Opera. Ik dacht dat een schone installatie van Windows 7 (origineel Ultimate) wel soelaas zou bieden, maar helaas. Dit heb ik ook aan de betreffende partijen doorgegeven, maar ze geven aan niet 1,2,3 een oplossing te hebben.

  7. #17
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    jep flash wil nog wel eens ermee kappen. Maar ik denk zelf dat het probleem hem zit in de communicatie tussen de server en de browser. Dat er daarin fouten komen. dat verklaard ook waarom het vaak misgaat als je van je avo eiland weggaat en dan weer terug komt alsmede de soort problemen bij de verschillende browsers.

  8. #18

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Klopt ... Mijn idee zegt dat op 1 of andere manier de verkeerde info uit de cache aangesproken wordt.
    Want als alles wat je op je scherm ziet, continue door de 'internetpijp' moet, dan zit je verbinding ook vrij snel dicht.

    * Nogmaals mijn dank voor het meedenken iedereen

  9. #19

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn ook een heleboel spelers denk ik, die in afwachting van bugfixes, zoals ik, problemen voorkomen en uit de weg gaan.
    -Ik probeer niet op avontureneilanden te zijn van mensen die een block uitvoeren en vraag ook anderen dat niet te doen als ik zelf block loop, omdat dit een verhoogde kans op lag geeft.
    -Ik speel de afgelopen maanden sinds invoering van het bugprobleem geen avonturen meer (nou ja 6 wel gedaan) omdat ik geen zin heb in hail mary acties als terugtrekknopje en van het avo eiland afgaan om de software de tijd te geven alleen met de handelingen bezig te gaan en niet ook nog de plaatjes te moeten aansturen. Het werkt meestal wel op die manier, waar op het avontuur wachten op reactie van de terugtrekknop meestal schade geeft door zeer trage reactie.
    -Moet nu werken, maar zijn meer dingen die ik doe om rekening te houden met bekende bugs.

  10. #20

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    http://forum.thesettlersonline.com/t...rals-are-fixed...

    Op de Amerikaanse server zijn alle problemen verholpen. Morgen wordt hetzelfde onderhoud gepleegd op onze server. Het zal vast wel ook bij ons succesvol verlopen.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.