Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Feestmaal tante Irma

  1. #1
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud

    Feestmaal tante Irma

    Op het eerste oog heb ik genoeg feestmalen op voorraad, maar turend met m'n neus op het scherm kan ik zien dat er veel restantsetjes bij zitten. Kan die witte rand onder het icoontje svp weggehaald worden? De witte cijfers zwart maken is ook een optie.
    Ik vraag me trouwens wel af hoe het mogelijk is dat een icoontje met witte cijfers op witte achtergrond live gaat, is er dan he-le-maal niemand in het hele traject die bedenkt dat dat niet handig is??
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  2. #2

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Als je je even een paar seconde op het getal focust, lukt het wel om het te lezen.

  3. #3
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    het is niet handig idd en zou veranderd moeten worden.

  4. #4
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door salah1998 Bekijk Berichten
    Als je je even een paar seconde op het getal focust, lukt het wel om het te lezen.
    En waarom zou ik een paar seconden moeten focussen (dat zijn al gauw minuten om een compleet setje voor handel te zoeken) als de oorzaak een stommiteit van de programmeurs is?? Wat je eigenlijk zegt: als er iets in de praktijk niet werkt dan is 't pech en moet je er maar mee leren omgaan.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  5. #5

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    normaal gesproken ben ik het daar eigenlijk wel mee eens (dat van die praktijk en pech), maar niet als er vantevoren een testserver over heen gegaan is.

  6. #6

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Op het Duitse forum hebben ze er ook al last van: http://translate.googleusercontent.c...XoZx4ehMz4eEgw
    Laatst gewijzigd door salah1998; 02-02-15 om 11:54.

  7. #7

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is inmiddels doorgegeven aan de ontwikkelaars.
    Maar toch onze dank voor het aankaarten!

    Daarom kan dit topic dicht.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.