Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Ban van 720min

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud

    Ban van 720min

    Hoi,

    Krijg zomaar zonder waarschuwing een BAN voor 720min.

    1 Wat is de reden?
    2 Waarom krijg ik geen waarschuwing?

    M.vr.gr

    Avatar77

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Yep geen waarschuwing/benadering via fluister vind ik ook steeds opmerkelijk als dat gebeurt. Je kan de pech hebben dat er net voordat je inlogde ergens voor een allerlaatste waarschuwing in de chat is gegeven welke aan je voorbij is gegaan en je toch nog net op een laatste zin van iemand anders ergens op reageert bv.
    Maar dan idd 2, waarom krijgt een speler dan geen reden via de mail toegestuurd. Een ban betekent dat je je gedrag moet veranderen en is een ultieme maatregel als dat via woorden niet lukt, maar als je niet weet welk gedrag je moeten veranderen (de reden) dan verval je er een volgende keer net zo hard in.

  3. #3
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Oordelen over wat er gebeurd is kan ik natuurlijk niet.
    Maar het idee alleen al dat er geen antwoord of reden gegeven wordt spreekt weer boekdelen.
    Prima motivatie weer in een tijd waar de sfeer al tot een diepte punt gedaald is

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Wij geven liever geen BANs, maar soms is het nodig om erger te voorkomen.
    We bespreken de reden hier niet, maar je hebt een duidelijke reden gekregen.
    Het is daarom ook niet nodig om dat hier verder te bespreken.

    Daarom sluit ik nu ook dit topic.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.