Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricos221 Bekijk Berichten
Imho vind ik de torens niet zoveel slechter. Uiteraard zou ik geen ijshuisje inwisselen voor een toren maar ik en veel mensen hebben nog wel plaats op hun eiland en dus is de factor van iets meer plaats voor dezelfde settlers minder groot.

Dat Vikingen op zichzelf het waard is om te spelen zal ik niet tegenspreken echter gaat dit over vervolgen en de kans erop dus andere delen van loot heb ik idd niet meegenomen omdat dat imho niet is waar het om gaat. Vikingen was slechts een voorbeeld en ik pakte het ijshuisje erbij ter illustratie zoals eerder gezegt. Invasie speel je voor het huisje. De level 50 zal vikingen spelen voor het vervolg (Naast de stermunten maar daarin is VA in mijn ogen beter).

Echter moet je om het gewenste resultaat te behalen een avo zo vaak spelen dat het het niet meer waard wordt.
Als ik kijk naar bandietennest heb ik na de update geen een keer een vervolg gehad terwijl ik hem toch minimaal 50 keer gedaan heb. Naast het feit dat het veel troepen kost (vele kleine beetjes maakt veel) gaat de zin om het avo te spelen ook snel weg.
+1