De kans op vervolg avons is aanzienlijk geslonken sinds de nieuwe veranderingen in de avons.
Uit onderzoek blijkt dat de kans maar 1,5% te zijn.
Is het mogelijk om dat percentage wat op te schroeven?
Met vriendelijke groet,
De kans op vervolg avons is aanzienlijk geslonken sinds de nieuwe veranderingen in de avons.
Uit onderzoek blijkt dat de kans maar 1,5% te zijn.
Is het mogelijk om dat percentage wat op te schroeven?
Met vriendelijke groet,
Helaas, BB heeft dit expres gedaan om de prijs van vervolgavo's op te schroeven, aangezien ze allemaal een leuke verassing in de loot kunnen bevatten.
Dankzij deze update kun je alleen nog vervolgavo's krijgen door belachelijk hoog te bieden.
Ik vind deze update erg jammer, en ben het volledig met je eens, avatar.
We hebben BB_Silryn uitdrukkelijk op dit topic gewezen, en zij neemt dit mee naar de ontwikkelaars.
Mvg
Mod_Fjuka
Das mooi fjuka, danku
vraagje: Er zijn toch best veel missies waar gevraagd wordt een vervolg avo te spelen, maar nu die droprate van vervolg avo's zo ontzettend laag is (geworden) zijn vervolg-avo's gewoon niet meer te krijgen op handel en die zeldzame keer dat dat wel het geval is zijn ze peperduur of gewoon niet te betalen :-(
Gaat hier in de nabije toekomst nog wat aan veranderen?
Als je over MVE, TNB of IVDV praat, heb je wel gelijk. Moederliefde en OV zijn makkelijk te krijgen en niet zo erg zeldzaam, die moet lukken.
Er moet natuurlijk ook uitdaging in het spel blijven.
Dat is mijn persoonlijke mening, die ik dan ook graag met jullie wil delen.
Dat neemt niet weg dat we dit punt van aandacht wel in overleg hebben met hogerhand