Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Onderhoud 29-01-2015

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud

    Onderhoud 29-01-2015

    Hoi,

    Hoe zit het met het onderhoud van komende nacht?

    M.vr.gr.

    Avatar77

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Dit zal een standaard onderhoud zijn. We weten net dat het grote onderhoud met de bugfixes verschoven is naar 5 februari.

    Mvg Mod_Fjuka

  3. #3

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    nog een weekje billenknijpen op avo, bedankt voor de info Fjuka!

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    Dankje voor de info.

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    In het proviandhuis bij o.a. de gereedschapsriem betaal je na de update de minste grondstoffen bij de kortste productietijd.
    Ik heb het idee dat dit andersom moet zijn ;-)

  6. #6

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Merv Bekijk Berichten
    In het proviandhuis bij o.a. de gereedschapsriem betaal je na de update de minste grondstoffen bij de kortste productietijd.
    Ik heb het idee dat dit andersom moet zijn ;-)
    Ik snap het niet helemaal ...


    1 Riem
    15 Seconden productietijd
    Kosten: 150 DHP, 150 Steen, 50 Gereedschap


    1 Riem X 25 = 25 Riemen
    15 Seconden X 25 = 6 Minuten, 15 Seconden productietijd
    150 DHP, 150 Steen, 50 Gereedschap X 25 = 3750 DHP, 3750 Steen, 1250 Gereedschap

    Ik zie het probleem niet. Of ik denk verkeerd

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Aan de rechterzijde is de tijdsinterval toegevoegd i.t.t. tot voorheen. Ik ging ervan uit dat wanneer iets sneller geproduceerd wil hebben, je meer grondstoffen zou moeten betalen. Ik zie nu dat dit niet zo is omdat het ook meer gereedschap oplevert. Ik heb dus niet goed gekeken.
    N.B. Het is wel een beetje verwarrend omdat in feite je nu meer kunt produceren dan de normale 25 eenheden. Was het niet mogelijk om alleen de eenheidsbalk aan de linkerkant te vergroten?

  8. #8

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Wat bedoel je? Het maximum per partij is nog steeds 25. Alleen nu kun je in 1x 200 partijen dus maximaal 5000 producten laten maken.

  9. #9

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    super update, eindelijk gedaan met elke keer max 25 units te maken

  10. #10

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    @Merv om softwaretechnische redenen is het niet mogelijk gebleken boven de max 25 per stapeltje te gaan.
    Om toch aan de grote vraag naar grotere hoeveelheden produceren met minder klikken, hebben ze een workaround verzonnen door met 2 schuiven te gaan werken, en zo een stapeltje in te stellen en een aantal malen dat je dat stapeltje produceren wil.
    Het is niet hét ideaal, maar binnen de software mogelijkheden is het verre te prefereren boven de oude RSI barak en proviandhuis

    En algemeen, nadat je per ongeluk het linker schuifje op 1 hebt laten staan en het rechter op 100 of 200 en daardoor achtermekaar productie meldingen gehad hebt, zal iedereen vrij vlot doorhebben toch vooral eerst links in te stellen en dan pas rechts :P

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.