Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 40

Onderwerp: [Overige] nieuwe cm

  1. #1
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud

    [Overige] nieuwe cm

    Blijkbaar heeft onze cm er de brui aan gegeven of is niet geschikt bevonden. Nu hebben we na skellril dus weer kort mogen genieten van een cm. Het valt mij op dat de opvolgers van skellril het niet lang volhouden. Waarom is dit? Zijn wij zo moeilijk? Wanneer komt de nieuwe? En gaat de nieuwe wel wat langer blijven? Allemaal vragen die ik wel beantwoord zou willen zien. Ik vond Silryn persoonlijk best ok afgezien van het ziek zijn/technische problemen.

  2. #2
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    @silryn,

    Jammer dat je weg gaat/ben. Ik moet helaas op zoek naar een nieuwe smurf om te vangen XD

  3. #3
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Dat was CM nummertje 3, bedankt voor je poging en het ga je goed.

    IK kan het me heel goed voorstellen. Van wat ik uit berichten van Skelril, Ryn-nog-wat en Silryn begrijp, en wat tussen de regels door te lezen is, zijn het trekpoppen van BB en bepaalt BB wat, wanneer en hoe iets geplaatst wordt. Tel daarbij de weinig assertieve houding op van de CM's die we tot nu toe gehad hebben en je hebt een cocktail die leidt tot een CM waar je als speler niks aan hebt als het gaat om communicatie en korte lijntjes naar een oplossing voor problemen.

    Hier een bloemlezing uit het oeuvre van Silryn
    Ik heb de opdracht gekregen deze veranderingenlog als antwoord in het aangegeven topic te plaatsen.
    Helaas kan ik niet meer doen dan blijven noteren en blijven doorgeven.
    Vanmiddag om 4 uur komt er meer informatie vrij. Meer kan ik helaas nog niet zeggen (en eerder helaas ook niet)
    Aan alle andere problemen wordt ook gewerkt, maar deze problemen zijn degene die wij mogen doorgeven
    Dit is de tekst die ik voor mijn neus heb gekregen, en sommige dingen kon ik weinig van maken -lees, er is mij geen verdere aanvulling vermeld
    Wij krijgen de standaard teksten mee die we moeten plaatsen.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Zal wel teveel op zijn gekomen voor de spelers, iets waar BB zelf niet noodzakelijk wat om geeft gezien alle problemen en reaktie daarop. Jammer, want voor de spelers was het een goede, altijd voornemens om eea aan te kaarten.

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals aangekondigd door BB_Graubart zal onze nieuwe CM er vanaf 2 februari januari zijn. In de tussentijd proberen wij als team zo veel mogelijk voor de Community te doen, maar sommige dingen zullen dus tot na 2 februari moeten wachten.

    We hopen op jullie begrip daarvoor.

    Mod_Fjuka
    Laatst gewijzigd door MOD_Fjuka; 24-01-15 om 11:42. Reden: foutje mbt datum aangepast

  6. #6
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Fjuka Bekijk Berichten
    Zoals aangekondigd door BB_Graubart zal onze nieuwe CM er vanaf 2 januari zijn. In de tussentijd proberen wij als team zo veel mogelijk voor de Community te doen, maar sommige dingen zullen dus tot na 2 februari moeten wachten.

    We hopen op jullie begrip daarvoor.

    Mod_Fjuka
    januari, februari... welke van de twee is het nou?
    Aangezien 2 januari als een paar weken geleden was neem ik aan dat u 2 februari bedoelt.

  7. #7
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Het gelijk sluiten van de persoonlijke mailbox van Silryn door BB is op zijn minst vreemd. Zijn ze bang dat wij haar gaan vragen wat er is voorgevallen?

    Silryn, jammer dat je niet langer bij ons zal zijn. Wens je het allerbeste.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  8. #8

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bucket Bekijk Berichten
    januari, februari... welke van de twee is het nou?
    Aangezien 2 januari als een paar weken geleden was neem ik aan dat u 2 februari bedoelt.
    2 februari wordt het en volgens mijn weten is er nog niet bekend wie onze nieuwe CM er wordt

  9. #9
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    wel apart dat Graubart silryn haar bericht heeft ge-edit

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    ja indd

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.