Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 40

Onderwerp: [Overige] nieuwe cm

  1. #21

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Wat ik al ruim 2,5 jaar zie gebeuren, is dat de Moderators niks anders zijn dan een doorgeef luik en van de spelers alle ellende over zich uitgestort krijgen.
    Erg vervelend voor de Moderators die vaak hun best voor de spelers doen.. maar ook daar is BB debet aan.. het totaal negeren van de wensen en ellende
    die de spelers hier in het spel meemaken , leid tot veel frustratie en het tot n toe vertrek van vele spelers.
    Als de Moderators idd alleen maar dingen kunnen doorgeven, en BB doet hier weinig tot niks mee , dan zullen er komende tijd nog meer spelers vertrekken
    en zie ik TSO tegen het einde van dit jaar door BB worden afgestoten door het gebrek aan spelers (wat BB zelf veroorzaakt ).
    zelden is het zo stil geweest op de wereldchat, BB alvast bedankt bij deze !

  2. #22

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Mensen zouden eens moeten leren onthouden dat de mods er puur zijn om de chats te reguleren. Vaak zijn het spelers met veel ervaring die daardoor ook hun kennis van het spel kunnen delen, maar als er op technisch terrein stront aan de knikker is kunnen zij niets omdat zij daar gewoon simpelweg niet toe gerechtigd zijn en dit ook compleet niet tot hun takenpakket behoort. De enige die daar in beperkte maten iets mee kan doen zijn de blauwe rakkers, de admins dus (dus niet de gele!). Wel hulde voor het gele team hoe ze met hun beperkte mogelijkheden hun betrokkenheid tonen en toch een stukje verantwoordelijkheid en met regelmaat bereidt zijn de klappen op te vangen in de wetenschap dat incasseren het enige is wat ze eigenlijk kunnen in deze...Niet omdat ze niet anders zouden willen, maar simpelweg niet anders kunnen.

    Nu wil ik BB hier verder niet in verdedigen en snap best waar sommige frustratie vandaan komt, maar wat imo men zich op deze server ook eens moet realiseren is dat dit maar 1 van de vele servers is. Op de engelse en duitse servers kunnen we redelijk bijhouden wat de wensen van de spelers daar zijn, maar weten jullie het ook van Polen of Spanje? Er zijn tig landen met diverse servers waarop het spel gespeeld wordt. Het spel is iig binnen Europa identiek (azie wijkt af voor zo ver mij bekend). Enfin....het zijn dus verre van alleen de Nederlandse wensen waar BB iets mee moet en denk dat de stem van de duitsers, engelse en poolse servers om er maar 3 te noemen een stuk zwaarder weegt dan die van de Nederlandse. Ook al spelen we op een nederlandse server, het spel zelf blijft een internationale aangelegenheid. Als ik enkele opmerkingen hier lees komt het op mij over dat dit toch belangrijke detail uit het oog verloren wordt.

  3. #23
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    Mensen zouden eens moeten leren onthouden dat de mods er puur zijn om de chats te reguleren. Vaak zijn het spelers met veel ervaring die daardoor ook hun kennis van het spel kunnen delen, maar als er op technisch terrein stront aan de knikker is kunnen zij niets omdat zij daar gewoon simpelweg niet toe gerechtigd zijn en dit ook compleet niet tot hun takenpakket behoort. De enige die daar in beperkte maten iets mee kan doen zijn de blauwe rakkers, de admins dus (dus niet de gele!). Wel hulde voor het gele team hoe ze met hun beperkte mogelijkheden hun betrokkenheid tonen en toch een stukje verantwoordelijkheid en met regelmaat bereidt zijn de klappen op te vangen in de wetenschap dat incasseren het enige is wat ze eigenlijk kunnen in deze...Niet omdat ze niet anders zouden willen, maar simpelweg niet anders kunnen.

    Nu wil ik BB hier verder niet in verdedigen en snap best waar sommige frustratie vandaan komt, maar wat imo men zich op deze server ook eens moet realiseren is dat dit maar 1 van de vele servers is. Op de engelse en duitse servers kunnen we redelijk bijhouden wat de wensen van de spelers daar zijn, maar weten jullie het ook van Polen of Spanje? Er zijn tig landen met diverse servers waarop het spel gespeeld wordt. Het spel is iig binnen Europa identiek (azie wijkt af voor zo ver mij bekend). Enfin....het zijn dus verre van alleen de Nederlandse wensen waar BB iets mee moet en denk dat de stem van de duitsers, engelse en poolse servers om er maar 3 te noemen een stuk zwaarder weegt dan die van de Nederlandse. Ook al spelen we op een nederlandse server, het spel zelf blijft een internationale aangelegenheid. Als ik enkele opmerkingen hier lees komt het op mij over dat dit toch belangrijke detail uit het oog verloren wordt.
    Ach Kili.... ook daar zijn diverse beloftes gedaan (Engelse/ Duitse servers) dus ik kijk er niet van op dat die hier net zo worden gedaan; maar zoals reeds in dit topic aangegeven men is hard bezig de franchise van settlers om zeep te helpen.... weinig nieuwe toetredende spelers en vele long-time (payers) die stoppen.... en als het geen geld meer in het laatje brengt.... *I rest my case*

  4. #24
    qpidootje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Dus met andere woorden zeur niet tegen de mod maar ga naar de duitse server met klachten en ideeen

  5. #25
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Iedereen speelt hetzelfde spel (op China na) en op de fora waar ik kom zijn de klachten/ideeen/wensen etc grosso modo hetzelfde. De reactie van BB trouwens ook : non-antwoorden, loze beloften of oorverdovende stilte.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  6. #26

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Oorverdovende stilte, hahahahah. Das een goeie Qwerty :P

  7. #27
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Een mooi voorbeeld hiervan momenteel is:

    De bugs zijn bekend en erkend er komt zelfs een fix aan die nu weer uit gesteld is (ondanks dat we er al 2 weken op wachten)
    Toch is het zo als je hier door spullen verliest en je maakt een ticket van aan dat er niks vergoed wordt en als je later nog is na vraagt blijkt om onduidelijke reden en zonder dat je er van op de hoogte gebracht wordt de ticket gesloten.

    nu weet ik dat BB bloks niet ondersteunt , echter ook mis gelopen loots of verloren legers zonder bloks gebeurd dit.

    Dus ook hier is het leuk dat alles door gegeven wordt maar resultaat ....................................

    Lijkt me toch dat ik hier niet ook hoef te vertellen wat er nou anders moet
    Laatst gewijzigd door s-andman; 29-01-15 om 12:49.

  8. #28
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s-andman Bekijk Berichten
    nu weet ik dat BB bloks niet ondersteunt , echter ook mis gelopen loots of verloren legers zonder bloks gebeurd dit.
    Even een zijpaadje: Blocks in gewone avonturen worden niet ondersteund. In de expedities worden ze juist gepromoot, stukje consequent zijn en ook voor gewone avonturen gaan accepteren?

    On topic: ik hoop gewoon dat de nieuwe CM een beetje lef heeft en ons een inzicht kan geven in het functioneren van BB, wat er wel en niet gebeurt en waarom.

  9. #29

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    @s-andman dat van die tickets die gesloten worden zonder oplossing zijn we van op de hoogte, en van zodra ons zoiets bereikt, zeker met ticketnr erbij zijn wij de eerste die bij BB op dit moment, en na het weekend weer bij de CM om opheldering en een oplossing vragen. Het vroegtijdig sluiten van tickets is een probleem in het systeem waar wij het ook niet mee eens zijn, en waarbij we de spelers zoveel mogelijk proberen te helpen om alsnog tot een snelle oplossing te komen.

    Overigens is de bugfix uitgesteld omdat er nog aanpassingen nodig waren, zou de fix gebeurd zijn zoals voorzien had ie alleen maar voor meer bugs gezorgd.

    Op dit moment hebben we nog geen nieuws over een compensatie ivm de bugs, het kan dus zijn dat die er toch nog komt.

    @iedereen, hebt u een ticket dat vroegtijdig gesloten is, neem dan contact op met 1 van de Mod's en ondersteuning, wij zullen dan meekijken hoe we kunnen helpen.
    Laatst gewijzigd door MOD_Fjuka; 29-01-15 om 17:14.

  10. #30

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    bah, heel verhaal getikt, klik je op plaatsen en poef, alles weg... Maar ben het wel met s-andman eens. Het is zo keihard bewezen dat er nu veel blocks misgaan door springende generaals dat het gewoon van de zotte is als deze niet zouden worden vergoed. Puur gebasseerd op eerdere ervaringen zal dit zeer waarschijnlijk ook nu niet gaan gebeuren. Wat Paul06 aanhaalt dat het bij pvp wel ondersteund wordt, maakt de boel alleen maar krommer.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.