Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 40

Onderwerp: [Overige] nieuwe cm

  1. #11

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Sorry voor de fout in mijn vorige bericht, ik heb het ondertussen verbeterd.

    Mod_Fjuka

  2. #12

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Change in Dutch Community Management
    Beste Settlers,

    the new Dutch Community Manager will will be introduced and available for you on Monday, 2nd of February.

    In the meantime (1 week) the overall TSO team will take care for announcements and news
    reagarding the Dutch version to ensure you don't miss anything.

    Thanks to BB_Silryn. Her private message box is closed.
    If you have any questions or need help, please get in touch with our Customer Support.
    In February you can get in touch with your CM directly again!


    Have a nice weekend!
    BB_Graubart

    Vertaling:

    Verandering in Nederlandse Community Management

    Beste settlers,

    De nieuwe Nederlandse CM zal geïntroduceerd worden en beschikbaar zijn voor jullie op maandag 2 februari.

    In de tussentijd (1 week) zal het gehele TSO team de zorg voor aankondigingen en nieuws op zich dragen, om ervoor te zorgen dat je niks zult missen.

    Veel dank aan BB_Silryn. Haar privé-box is nu gesloten.
    Als je vragen hebt of hulp nodig hebt, neem dan a.u.b contact op met ons Ondersteuningsteam.
    In februari kun je weer in contact komen met je CM!

    Een fijn weekend toegewenst!
    BB_Graubart
    Laatst gewijzigd door salah1998; 24-01-15 om 13:55. Reden: Vertaling dikgedrukt

  3. #13

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Wat zal ik zeggen.... heeft zeker te veel gedaan/geprobeerd voor de community en wordt eruit gewipt (Dank daarvoor Silryn).
    Nieuwe CM manager, mooie beloftes, kunnen we alles weer opnieuw gaan opsommen wat niet goed is, of beter wat wel goed is. In de tussentijd zeker weer geen changelogs updates en moeten we als speler de andere fora weer afstruinen daarvoor.

  4. #14

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben ook bang dat de veranderinglog van donderdag niet door gaat, hoop dat ze snel wat verzinnen erop.

  5. #15

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    oehhh, spannend :P

    (op eind vorige pagina de samenzweringstheorie)
    Laatst gewijzigd door Bertolucci; 25-01-15 om 18:54.

  6. #16

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Ik snap btw uberhaupht niet wrm Skelril weg is. Hij was de beste BB van allen die we gehad hebben.

  7. #17
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Of je er nu een goede CM tussen zet of een leger aan modjes.
    Zolang ze alleen maar door kunnen geven aan BB veranderd er dus nooit iets zelfs niet met alle goodwill die we vandaag de dag hier zien

  8. #18

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s-andman Bekijk Berichten
    Of je er nu een goede CM tussen zet of een leger aan modjes.
    Zolang ze alleen maar door kunnen geven aan BB veranderd er dus nooit iets zelfs niet met alle goodwill die we vandaag de dag hier zien
    Ik kan je heel goed begrijpen. Maar heb je misschien ook een beeld van hoe de hiërarchie er dan uit zou kunnen / moeten zien?

  9. #19
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Er is op zich niks mis met deze hiërarchie.
    Alleen deze zal dus nooit werken als alles wat er voor zit enkel en alleen een doorgeef luik is naar twee kanten.
    Een hiërarchie als deze gaat pas werken als er daadwerkelijk ook wat gedaan wordt met het geen er wordt door gegeven.
    En als er vervolgens ook door de mods of cm daadwerkelijk ook aktie ondernomen kan worden.

    Want op deze manier wordt alles netjes door gegeven , echter is het altijd net of ze er niks mee kunnen omdat ze het spel wel maken maar blijkbaar niet spelen.
    Dit zie je vaak terug vooral als er een keer bug gefixt wordt lijkt er totaal geen besef verder van wat voor wat voor belemmeringen of gevolgen dit heeft ingame.

    Juist dit is in mijn ogen iets waar de modjes heel veel in kunnen betekenen dan wel een cm die er tussen zit.
    Echter moeten jullie daar dan wel mogelijk heden voor krijgen en niet simpel weg alleen maar door geven wat er aan jullie verteld wordt

  10. #20
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_KindestRed Bekijk Berichten
    Ik kan je heel goed begrijpen. Maar heb je misschien ook een beeld van hoe de hiërarchie er dan uit zou kunnen / moeten zien?
    Ja dat heb ik; heb in het verleden.... ja we praten 2012.... al voorstellen hiervoor gedaan... maar ja zoals met de meeste ideeën van spelers worden deze alleen maar *doorgegeven* waarna het angstvallig stil blijft..... of komen er beloftes welke uiteindelijk of niet nagekomen worden of pas na jaren....

    Maar ja ik blijf nu eenmaal die *lastige* Roodstaart die zegt waar het op staat!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.