Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Bedankt en vaarwel Nederlandse Settlers

  1. #1
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud

    Bedankt en vaarwel Nederlandse Settlers

    Beste Settlers,

    Ik zal helaas het Settlers Online project achter mij moeten laten.
    Onze weg samen was maar kort, maar ik heb mee kunnen lachen met de leuke momenten en mee kunnen denken met de moeilijkere.

    Een nieuwe Community Manager mijn taken over gaan nemen, geef hem een warm welkom.
    Hij is ervaren en zal zichzelf in een ander bericht introduceren.

    Als jullie nog verdere vragen of eventuele problemen hebben dan kun je altijd contact opnemen met het ondersteuningsteam.

    Bedankt voor de leuke tijden.
    Fijne Settling
    Laatst gewijzigd door BB_Graubart; 23-01-15 om 16:28.
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  2. #2
    Community Team BB_Graubart's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud

    Change in Dutch Community Management

    Beste Settlers,

    the new Dutch Community Manager will will be introduced and available for you on Monday, 2nd of February.

    In the meantime (1 week) the overall TSO team will take care for announcements and news
    reagarding the Dutch version to ensure you don't miss anything.

    Thanks to BB_Silryn. Her private message box is closed.
    If you have any questions or need help, please get in touch with our Customer Support.
    In February you can get in touch with your CM directly again!


    Have a nice weekend!
    BB_Graubart
    Laatst gewijzigd door BB_Graubart; 23-01-15 om 16:24.
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  3. #3
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud

    Hallo, ik ben BB_Grubur

    Hallo Settlers,

    Ik ben BB_Grubur en het is een eer om bij het team van "The Settlers Online" te komen als jullie Community Manager.

    Ik kom van een ander BlueByte project en ik ben blij om er hier te zijn voor jullie. Aarzel niet om contact met me op te nemen. Je kunt me hier op de forums bereiken, op Facebook en via Twitter. En geen zorgen, ik bijt niet!
    Samen met onze forum- en chatmoderators is ons doel om een vriendelijke omgeving te leveren voor discussies, suggesties en plezier.

    Ik kijk er naar uit om jullie te leren kennen en samen te werken met jullie Settlers!

    Met vriendelijke groet en Happy Settling!
    BB_Grubur
    Laatst gewijzigd door BB_Grubur; 05-02-15 om 14:54.
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.