Het is een uitstekend idee. Mei lijkt me een goed idee, wat de weersomstandigheden betreft weet je het nooit dat blijft altijd een gok. 5 mei is op een dinsdag, misschien toch beter op een weekend? Bij deze meld ik me aan.
Groetjes,
Oncymadman
Het is een uitstekend idee. Mei lijkt me een goed idee, wat de weersomstandigheden betreft weet je het nooit dat blijft altijd een gok. 5 mei is op een dinsdag, misschien toch beter op een weekend? Bij deze meld ik me aan.
Groetjes,
Oncymadman
heel leuk initiatief vind ik zelf. maar of 5 mei de juiste datum is voor zoiets
Ook ik meld me aan. mocht ik niet op mijn motortour zijn richting Schotland dan wil ik de mens wel eens ontmoeten achter al die avatars;-)
Openlucht al een paar keer gezien, maar altijd weer leuk door haar grootte, maar ook de bijzondere dingen die er te zien zijn.
Is het wel te doen voor de Vlamingen onder ons? ....ander gaan we toch naar plopsa-land?;-D
Redelijk centraal in ons taalgebied toch? Maargoed hoe lager hoe gezelliger dus Plopsa-land is ook prima! Kom ik daar wel binnen zonder kooters, kan ik er wellicht een paar lenen ergens? Zal wel lastig zijn een datum te vinden waarop iedereen kan. Ik zeg laten we het gewoon maar doen!
Wel erg leuk dat ik zoveel bekende namen zie langskomen ;-)
Erg leuk om te doen.
Vorig jaar en jaar daarvoor ook dergelijke Proberen te organiseren voor de gilde.
echter stopte er op het laatste moment de meesten met tso of andere redenen voor afzeggingen.
Maar dat zou mij niet moeten beletten om op te komen dagen anderzijds de datum 5 Mei is voor mij helaas niet haalbaar inverband met een traditie.
de zaterdag erop zou idd betere uit komen ;-)
Groetjes Rippie
Ga het bij ons in het gilde gooien, wij hebben wel al een (zeer) succesvolle gilde dag gehad. Goede opkomst, gezellig en lekker eten.
Arnhem is voor mij niet zo heel ver, dus dat helpt mogelijk ook.
Hallo allemaal
We gaan overleg plegen en komen op de datum terug.
Graag dit ook even allemaal bespreken in de gildes.
groeten Ireaneus = Opa René
Misschien is het een goed idee om een poll te maken met bepaalde data.
Eventueel ook een keuze: : "Dan kan ik niet" .. zodat je een mooi overzicht hebt.