Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Feedback: Kerstevenement

  1. #1
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud

    Feedback: Kerstevenement

    Hallo allemaal!

    Kerst is inmiddels alweer voorbij, maar we zouden toch nog graag wat feedback ontvangen van jullie.

    Wat ging goed? Wat kon beter? Vertel het ons, dan geef ik het door

    BB_Silryn
    Laatst gewijzigd door BB_Silryn; 21-01-15 om 16:40.
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  2. #2

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Tja, ik had ook grandioos veel kado´s, maar ik heb ze weten om te zetten in ijshuisjes op de handel.
    En daarnaast mensen geholpen die niet ook zoveel zoekers hebben.

    De overkill maakte de prijs van kado´s op het laatst ook aantrekkelijker voor wie ze nog kopen moest.
    Bovendien is grout ook niet meer zo superduur voor mensen die het kopen moeten.
    Minder exclusief dus.

    Mijn eigen feedback:
    Ten eerste had ik nooit in een tussenweek tussen 2 events nog even vlug de game-aanpassingen waaronder pvp erdoorheen gejaagd. Echt een minpunt van de managers die onvoldoende rekening hielden met hoe makkelijk dit spel last van bugs krijgt.
    Hierdoor heb ik het hele event eigenlijk nog niet 1% van de avonturen gespeeld die ik had kunnen en willen spelen, simpelweg om de bugs te vermijden.

    Daarnaast, hoe leuk het ook eigenlijk was om op het einde een kadootjes box te moeten uitpakken, maakte de zoektocht in mijn stermenu naar die box het alweer wat minder leuk om aan het ijshuis en de ijskoude mijn te komen.

    Het wordt echt tijd om verbeteringen, avonturen en gebouwen/deco te gaan stapelen in het menu (en voor wie dat niet nodig vind/denkt er niet mee om te kunnen gaan mag dat best een optiekeuze in je profiel zijn).
    Laatst gewijzigd door Bertolucci; 21-01-15 om 17:34. Reden: punt een toegevoegd

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Wat Tymy zegt, het was beter geweest als er iets was voor zeer veel cadeau's (5k ofzo), zodat we niet alles hoeften te verkopen/weggooien.

  4. #4

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    het aanbod van cadeaus was echt veel te groot / event was een makkie = niet leuk

    bufavonturen zijn niet mijn ding items verzamelen ook niet... zoals met veel dingen wordt het op L50 steeds saaier


    bij haloween moest je nog een beetje moeite doen maar dit was al snel dagelijkse routine helaas

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Na 3x me OR's sturen kon ik een Jagershut kopen, lol.

  6. #6
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Mee eens dat je redelijk makkelijk aan cadeaus kon komen als level 50 speler. Echter daarom het event afdoen als niet interessant is denk ik niet eerlijk.
    Het event is er namelijk voor alle spelers en ik heb voldoende lage levels gehoord die moeite hadden om bv het proviand huis te kopen of 1 of meer jagershutten.

    Als normale beginnende speler die het spel nog geen 2 jaar speelt was het echt niet zo makkelijk om alles te halen. Die hebben meestal ook maar 1-3 OR ipv 10+ zoals de meeste 50+ spelers.

    Ik vond het een zeer net en redelijk gebalanceerd event deze keer, al zou het inderdaad misschien beter zijn geweest om voor de hogere levels 1 of meer extreem dure items in de shop te zetten en dan met name zaken die je niet kan verhandelen.

  7. #7
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Het spel moet voor iedereen te doen zijn, lvl 1 tot lvl 50, dus moet er een balans gevonden worden, en volgens mij was dat best in orde.
    En er vanuit gaan dat alle lvl 50 spelers tig OR`s hebben lijkt mij ook voorbarig, alleen die spelers die edels gekocht hebben zullen er veel hebben, maar dat kan een lvl 20 ook doen. Ik heb er zelf maar 5, waarvan 2 geluks.

  8. #8
    TIPEX
    wat mij opvalt aan de events, is dat vaa vergeten word dat samenwerking binnen gilde juist een meerwaarde heeft, als je als gilde samenwerkt om je leden vooruit te helpen dan is kerstevent het mooiste event dat er is, als je kijktnaar het paasevent dan zul je wsl wel begrijpen wat ik bedoel

    het paasevent is het moeilijkste event in mijn ogen, maar met een goeie samenwerking is tochnog veel mogelijk, daarnaast zijn events voor startende spelers een mooie manier om een groeispurt in te zetten en veel gs bijeen te sprokkelen wat je met de gewone handel niet kunt verwezenlijken

    zoals altijd heeft elk event zijn voor en nadelen, maar het kerstevent is in mijn ogen een groot cadeaut van BB uit, als je alle mogelijke optie's inzet om je doel te halen, is het geen moeite

    petje af alweer voor een mooi event met leuke dingen die je spelervaring positief beinvloeden

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.