Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: gildemarkt : foutje in stemming

  1. #1
    login257's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud

    gildemarkt : foutje in stemming

    mr meyers staat als plus 30% productie, moet +300% zijn.

  2. #2
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    er kloppen wel meer dingen niet:

    Nobele woning o.i.d. moet adellijk huis zijn en de namen van de put en het tarweveld kloppen ook niet met de namen ingame...

    en ook die vogelverschrikker heeft in het spel een andere naam

  3. #3
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    voedselmand moet voedselkar oid zijn

  4. #4
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricos221 Bekijk Berichten
    voedselmand moet voedselkar oid zijn
    eetkraampje

  5. #5
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    jep die ja

  6. #6

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    gelukkig kloppen de plaatjes nog (en zijn geen van alle opties heeeeelll erg interessant )
    die put en dat veld hoef ik zowiezo niet (zit ook echt niemand op te wachten lijkt me met de hoeveelheden tarwevullers die er te vinden/maken zijn) dus dat nobele huis maar gekozen, om weer wat te verdelen.
    en de rest, sja wat zeg je ervan behalve dat het niet spannend is.

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Dat ''nobele huis'' is een directe vertaling uit het Duits, denk dat het daarom niet klopt.

  8. #8

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vindt hem ook niet zo spannend, eigenlijk moeten ze proberen om 1x per kwartaal de boel aan te passen.
    En misschien is het niet verstandig om te laten stemmen maar gewoon random te kiezen.

    bv. alle avos in een pot te gooien en dan 2 avo's trekken en dan die 2 avo's uit te sluiten bij de volgende 3 trekkingen.

    Dat kun je ook bij gebouwen, verbeteringen en aanvullingen, zo heb je ieder kwartaal een soms leuke en soms minder leuken gilde markt.

    En denk dat het dan ook weer stimuleert om meer gildemissie's te doen.

    Groet Avatar77

  9. #9

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Zo uit mijn hoofd de laatste stemmingen/marktwisselingen: zomer herfst januari, lijkt toch met nog een lente beurtje erbij best aardig op 4 per jaar?
    Gildemissies hangen van je(zelf en) gildemaatjes af niet van de gildemarkt had ik altijd het idee toen ik in gilde zat.

    En qua items in de markt, ik vind stemmen goed, ze moeten alleen ietsje meer lef tonen in wat ze in de voorselectie stoppen.
    1 hoofditem uit 3 magere kiezen mag ook best 2 uit 5 spannnende, a heb je wat te kiezen en b wat te kopen.
    En al die verbeteringen, mja ik zit misschien beetje luxe met 3 geluksverkenners, maar mijn stermenu puilt ermee uit laat staan dat ik er nog afentoe wat bijmaak om van mijn collectie-items af te komen.
    Maar een regenboogsneeuw of een andere luxe keer 3 of keer 4 buff zal er weinig bijzijn.
    En qua avonturen, ja de vikingen is interessant om ep te knallen, dat blijft, dus die heb ik er met oog op lvl 40 spelers wel ingekozen.
    Maar zou ook een vervolg avootje bij mogen.
    En grondstof vullers, steen vullen? als je met een minuutje x 9 al je plekjes terug hebt?
    Sinds de laatste update met loot en dergelijke, mis ik 1 vuller langs alle kanten (ja als je helemaal dagobert duck zwemt in de verzameldingesjes kun je em op recept maken in je speciale proviandhuis) namelijk marmervulling, die heel prettig zou zijn om de extra gevonden plekken aan de gang te kunnen houden.

    Zoals jij het voorstelt avatar, ben ik bang dat de gebouwencategorie ook weer zulke steengoeie zaken als paviljoens en andere decopruts gaat brengen ipv echt sterk uit de hoek te komen en bv eind zomer een ijshuisje per persoon voor uberveeelllll gildemuntjes een plekje te geven.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.