Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: Bugs wie heeft er geen problemen mee

  1. #21

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    49
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door totalnuts Bekijk Berichten
    kom nu toch het spel is PEGI 7 je kan niet verlangen dat een 7 jarige zo in een pc gaat zitten wroeten, en dan nog ik werk niet bij BB maar ik moet het fixen
    is dat niet een beetje de omgekeerde wereld, het spul wordt getest niet goed bevonden en toch ingevoerd nog erger dan den haag, fix de hele troep eens voor weer eens wat nieuws in de game propt
    mee eens +1

  2. #22

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    En bedankt door vertragingen tijdens avo weer 100 Elite de dood in gejaagd. Gaat lekker hoor. Wanneer gaan jullie hier eens mee aan de slag bij de makers en reageren er eens op. Wat een trieste zooi is dit. Begin het echt goed zat te raken. Heeft helemaal niks met blocks of wat dan ook van mijn kant te maken maar puur doordat legers gewoon abnormale acties uithalen tijdens hun wandeltocht naar de kampen....
    Laatst gewijzigd door Fingonn; 23-01-15 om 10:04.

  3. #23

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    +1 hier ook weer 121 Elites gisteren naar de haaien.

  4. #24

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Fingonn, zoals aangegeven in het meest recente veranderingslogs zal dit met het onderhoud van 29 januari gebeuren, nog even geduld aub

  5. #25

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Excuses. Ik dacht dat die al deze week geïmplementeerd waren. Ik ben heel erg benieuwd. Wel genoeg verlies gehad zo. Tnx Fjuka

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.