Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

Onderwerp: Bugs wie heeft er geen problemen mee

  1. #1

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    49
    Wereld
    Woestewoud

    Bugs wie heeft er geen problemen mee

    hallo alle spelers van de settlers.


    jullie hebben vast ook last van Bugs nu ben ik wel eens benieuwd wat jullie hiervan denken en dat in een beschaafde taal en dan hoop ik

    Dat de Mods dit lezen en BB_Silryn, want ik ben van mening dat deze bugs die we nu tegen komen al veel eerder zijn geweest!

    maar nu om op de vraag van eerst te komen, Ik ben wel benieuwd wat jullie allemaal hier van denken van die bugs in een beschaafde taal.


    Ik vind bijvoorbeeld dat ze echt dubbel check moeten doen voor ze iets neer plaatsen op server.

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Hey Prinserwini0, ik ben het volkomen met je eens, en ja dat weten de Mods en BB_Sylrin ook wel dat wij als spelers ervan balen, en nee het is niet hun schuld, ze doen wat ze kunnen.
    Maar spelen met deze buggs is gewoon niet leuk meer, als ik zie wat ik verlies aan wapens, daar wordt ik echt niet vrolijk van.
    Sinds die veranderingen in de avonturen en de PvP is / lijken er meer buggs in te zitten dan voorheen.
    En ik zeg eerlijk, dat ik steeds minder zin in krijg om te gaan spelen.
    EN niet alleen de buggs zitten mij dwars ook de om de 10 min verschijnende hamerman bijv.
    Of de handel die steeds blijft hangen.
    Mijnen die je bouwt maar niet ziet, generaals die terug lopen zonder commando , 10x aanvallen, of zelfs 5x op en afbouwen op plek van bestemming.

    IK hoop echt dat er iets mee gedaan gaat worden, en ik heb het checklijstje vna Mod_Kindest_red, en dat is voor mij niet van topassing.

  3. #3

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liesbeth Bekijk Berichten
    Hey Prinserwini0, ik ben het volkomen met je eens, en ja dat weten de Mods en BB_Sylrin ook wel dat wij als spelers ervan balen, en nee het is niet hun schuld, ze doen wat ze kunnen.
    Maar spelen met deze buggs is gewoon niet leuk meer, als ik zie wat ik verlies aan wapens, daar wordt ik echt niet vrolijk van.
    Sinds die veranderingen in de avonturen en de PvP is / lijken er meer buggs in te zitten dan voorheen.
    En ik zeg eerlijk, dat ik steeds minder zin in krijg om te gaan spelen.
    EN niet alleen de buggs zitten mij dwars ook de om de 10 min verschijnende hamerman bijv.
    Of de handel die steeds blijft hangen.
    Mijnen die je bouwt maar niet ziet, generaals die terug lopen zonder commando , 10x aanvallen, of zelfs 5x op en afbouwen op plek van bestemming.

    IK hoop echt dat er iets mee gedaan gaat worden, en ik heb het checklijstje vna Mod_Kindest_red, en dat is voor mij niet van topassing.
    +1

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liesbeth Bekijk Berichten
    IK hoop echt dat er iets mee gedaan gaat worden, en ik heb het checklijstje vna Mod_Kindest_red, en dat is voor mij niet van topassing.
    Hoe bedoel je: "is voor mij niet van toepassing"?
    Heb je alle stappen doorlopen? of ben je van mening dat dat in jouw geval niet hoeft?

  5. #5

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Laten we zo zeggen KindestRed, dat de PC waar ik op speel, opnieuw geistalleerd is, dat alle nieuwste versies erop staan, dat er geen overbodige pakketten van dingen opstaan, of te wel hij is helemaal schoon en leeg.
    Dus niet van toepassing voor mij, ik heb je hele lijst doorlopen en alles klopte.

  6. #6

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Kan iemand mij eens uitleggen hoe het kan dat de een wel last van bugs heeft, en de ander niet? Alvast bedankt.

    Problemen met het spel kent vele factoren.
    De voornaamste oorzaken zijn opgenomen in het topic wat ik eerder aangaf.
    Er kunnen natuurlijk problemen zijn die account-gerelateerd zijn, maar dat zijn vaak andere problemen.
    Laatst gewijzigd door MOD_KindestRed; 16-01-15 om 12:07.

  7. #7

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liesbeth Bekijk Berichten
    Laten we zo zeggen KindestRed, dat de PC waar ik op speel, opnieuw geistalleerd is, dat alle nieuwste versies erop staan, dat er geen overbodige pakketten van dingen opstaan, of te wel hij is helemaal schoon en leeg.
    Dus niet van toepassing voor mij, ik heb je hele lijst doorlopen en alles klopte.
    Dat zegt niet veel hoor Liesbeth. Het kan geen kwaad het eens te proberen, toch?

  8. #8

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    IK heb alles geprobeerd, anders zou ik niet klagen, eerst zelf kijken en dan pas klagen.
    Maar alles is correct en up to date.

  9. #9

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    49
    Wereld
    Woestewoud
    Heb een vraagje

    krijgen we uiteindelijk een vergoeding voor de verliezen dankzij die bugs bij avonturen, want dat is erg rottig begrijpen jullie denk ik ook wel.


    groetjes

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    nope meeste verliezen komen door blocks en blocks worden niet ondersteund

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.