Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Beloning adventskalender

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud

Beloning adventskalender

Ik heb alle deurtjes van de adventskalender geopend maar kan de het bevroren landhuis en de bevroren ijzermijn nergens vinden

Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud
    zit in een kadokistje ergens onderin je lijst met verbeteringen, als je die opent komen ze bij de gebouwenafdeling te staan

Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Niet meer...
    Dat had je de laatste dag moeten doen, toen je ook het laatste deurtje opende.

Ingeschreven
    Dec 2014
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul06 Bekijk Berichten
    Niet meer...
    Dat had je de laatste dag moeten doen, toen je ook het laatste deurtje opende.
    Dit hoeft niet...
    Ik heb hem ook later geopend. Hij zou inderdaad in je stermenu moeten staan (goudkleurig cadeau)

Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_KindestRed Bekijk Berichten
    Dit hoeft niet...
    Ik heb hem ook later geopend. Hij zou inderdaad in je stermenu moeten staan (goudkleurig cadeau)
    Dan moet je hem wel in de kalender aangeklikt hebben...
    Of is het gouden cadeau automatisch ook toegevoegd toen het deurtje met de school/drijvende huizen geopend werd?

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Je moet inderdaad echt het icoontje eerst aan hebben geklikt in de kalender. Of ze moeten die automatisch hebben toegevoegd bij verwijdering van de kalender, maar anders heb je denk ik pech

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ook een goeie, vandaag is er een bericht dat je de laatste kalenderdeurtjes nog moet openen als je dat nog niet gedaan had, maar zonder kalender kan je dat natuurlijk niet. Is dit een foutje???

Plaats een Reactie

Forum Rechten