Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Bug: legers worden niet correct toegewezen

  1. #11

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door salah1998 Bekijk Berichten
    Als het goed is hoor je (met een degelijke PC) in geen enkele browser problemen te ondervinden. Anders ligt dit gewoon aan het spel zelf.
    Het is een combinatie van factoren.
    Maar je hebt een punt.

  2. #12

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul06 Bekijk Berichten
    Ik ben juist van Chrome overgestapt naar Firefox omdat in Chrome de verbinding nogal eens haperde (met name die van de chatserver, daar heb ik in Firefox (bijna) geen last van.
    Daar moet ik misschien wel bij zeggen dat ik de rest van mijn internetverkeer nog wel steeds via Chrome doe, alleen TSO op Firefox heb staan.
    Haperen van de verbinding is nooit de bedoeling uiteraard.
    Maar dat mag al helemaal niet van je browser afhangen. Werk je draadloos of bekabeld?

  3. #13
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_KindestRed Bekijk Berichten
    Haperen van de verbinding is nooit de bedoeling uiteraard.
    Maar dat mag al helemaal niet van je browser afhangen. Werk je draadloos of bekabeld?
    Dit was zowel draadloos als bekabeld het geval. Maar zoals ik al aangaf heb ik ook vaak een hele lading andere tabbladen open staan. Als ik TSO in dezelfde browser als de andere tabbladen gebruik, komt dat de snelheid/betrouwbaarheid van TSO niet ten goede.

  4. #14

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb eigenlijk altijd 3 browsers openstaan. Maar dat vreet geheugen
    Zeker als ik meerdere flash-based websites open heb (songa.nl , spelpunt.nl en settlerscombatsimulator.com).
    Net een schone windows installatie gedaan (had hiervoor OSX draaien) om te kijken of ik net als jullie tegen problemen aan zou lopen.
    Met 2 browsers open, Skype, excel en Winscp gebruikt mijn pc nu 5.33 GB geheugen.

    Paul, hoe is het met jouw geheugengebruik gesteld? (van je pc dan :P)

  5. #15
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_KindestRed Bekijk Berichten
    Paul, hoe is het met jouw geheugengebruik gesteld? (van je pc dan :P)
    Als ik erg veel andere dingen open heb staan komt de limiet van de 6GB wel in zicht, dus daar wijt ik eventuele problemen dan ook aan. Klik ik een aantal dingen weg, en zit het, zoals nu bijvoorbeeld, op 3,5, dan heb ik nergens last van.

    En ook het niet-pc-gerelateerde geheugen zit wel goed

  6. #16

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud
    Legers worden niet correct ingeladen maar zelfs als je de aanval inzet en dan je eiland verlaat blijkt het leger niet aan te vallen geweest en legers verdwijnen tijdens het spel koste me weer 40 kanon ,ik heb het dapre kleermakertje geanuleerd ben er klaar mee voor mij geen kleermakertje meer
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 18-01-15 om 23:35.

  7. #17

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Sorry maar er wordt al vanaf in ieder geval kerst en in mindere mate ook al eerder, regelmatig (en echt heel regelmatig) op de diverse chats geroepen om tijdens aanvallen het avontuur eiland niet te verlaten.
    Ja dat is niet handig qua time management, maar goed, ga dan theezetten (of koffie of een wijntje of watdanook) en kom dan terug om te kijken of je aanvallers in de buurt van de bandieten doen wat ze daar moeten doen.

  8. #18

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_KindestRed Bekijk Berichten
    Heb je al eens een andere browser geprobeerd?
    Ik heb nog geen andere browser geprobeerd. En eigenlijk wil ik ook geen andere browser installeren/ gebruiken.

    Ik heb inmiddels een work aroud bedacht. Het is gewoon iets langszamer spelen. Nadat je een opdracht geeft met de muis (bijv. een legersamenstelling) gewoon even wachten totdat de opdracht verwerkt is. 5 seconden is meestal genoeg.

  9. #19

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JustDutch Bekijk Berichten
    Ik heb nog geen andere browser geprobeerd. En eigenlijk wil ik ook geen andere browser installeren/ gebruiken.

    Ik heb inmiddels een work aroud bedacht. Het is gewoon iets langszamer spelen. Nadat je een opdracht geeft met de muis (bijv. een legersamenstelling) gewoon even wachten totdat de opdracht verwerkt is. 5 seconden is meestal genoeg.
    Heb je de problemen na de update nog steeds?

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.