Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 43

Onderwerp: [Episch] Stampende Stier - Kort v2

  1. #31

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb hem nu een paar keer gespeeld met iets meer rust bij het versturen van de laatste generaal bij een bepaald punt. Gaat helemaal perfect nu. Echt top guide. Bedankt voor de guide en ondersteuning.

  2. #32

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    ja dank je klopt tocht niet hoor, massa E kwijt!

  3. #33

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yappie Bekijk Berichten
    ja dank je klopt tocht niet hoor, massa E kwijt!
    bij eerste aanval werd mma meteen onderschept omdat hij te snel achter generaal D kwam, en ik heb verzonden vanaf ronde bolletje...

  4. #34

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals in dat andere topic beantwoord door Hagar, verzonden op toren ter onderschepping door kamp 3 of rechtstreeks naar kamp3???

  5. #35

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Yappie. Bij block 1 moet je mma verzenden als gen D tussen kamp B en G loopt dus direct als hij daar links afslaat. Bij toren 2 moet je de mma wegsturen als de gen 1 tot anderhalve centimeter verder is dan nu aangegeven. Heb hem ondertussen al heel vaak gespeeld. bij wijze 50x en kan hem blind doen en hoef ook niks meer te volgen. Gaat altijd goed. Het is alleen ff uitvogelen(heb het avo zelf ook 2/3x moeten cancelen om zo grote elite verliezen te voorkomen) omdat Lordspookah een iets andere manier hanteert. Het is namelijk verder een geweldige guide.

  6. #36

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt voor reactie fingonn, ga het eens proberen zo, ik dacht ook meteen dat mma bij block 1 iets later moet vertrekken / of trager versturen als dat de interpretatie is. Thx

  7. #37
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Het gekke is, ik en vele anderen hebben hem al 10-tallen (misschien al wel 100-en) keren zonder enig probleem gespeeld met de MiV`s versturen vanaf de plekken die ik aan heb gegeven met een rode cirkel.
    Tel maar eens de vlaggetjes uit die ze moeten lopen tot ze in de rode zone komen waar ze eventueel onderschept kunnen worden en dan zul je zien dat je 1 vlaggetje verwijderd bent van de rode zone, maar wil je echt op save spelen dan kun je altijd wachten tot de generaal +/1 een cm verder is dan de rode cirkel en dan pas de MiV sturen.
    Het zou niet nodig moeten zijn, maar die extra 3-5 seconden kunnen meestal geen kwaad, al zijn het wel korte blocks dus maak het ook weer niet te gek.

  8. #38

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    zou het kunnen dat jij meteen van in het begin ls spelers uitnodigt en dat er daardoor wat vertraging op het verzenden van de generaals zit? dan is het logisch dat alles een fractie later vertrekt in tegenstelling tot wanneer de vrienden nog niet zijn uitgenodigd en er dus nog geen lag is. Ik ben nu bezig, ik zal laten weten hoe en of het lukt ;-)

  9. #39

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord_Spookstah Bekijk Berichten
    Het gekke is, ik en vele anderen hebben hem al 10-tallen (misschien al wel 100-en) keren zonder enig probleem gespeeld met de MiV`s versturen vanaf de plekken die ik aan heb gegeven met een rode cirkel.
    Tel maar eens de vlaggetjes uit die ze moeten lopen tot ze in de rode zone komen waar ze eventueel onderschept kunnen worden en dan zul je zien dat je 1 vlaggetje verwijderd bent van de rode zone, maar wil je echt op save spelen dan kun je altijd wachten tot de generaal +/1 een cm verder is dan de rode cirkel en dan pas de MiV sturen.
    Het zou niet nodig moeten zijn, maar die extra 3-5 seconden kunnen meestal geen kwaad, al zijn het wel korte blocks dus maak het ook weer niet te gek.
    Ik heb zeven vlaggetjes geteld telkens en dan kom ik (twee maal) een stukje verder, tot wanneer ze net aan de bocht komen eigenlijk en het is me zo gelukt...

  10. #40
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Toch zelf hem maar weer eens gedaan, moest toch nog voor een dm en gm, en beidde aanvallen met wachten tot een generaal in rode cirkel loopt ging hier weer perfect.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.