Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 43

Onderwerp: [Episch] Stampende Stier - Kort v2

  1. #21

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fingonn Bekijk Berichten
    Ik ga hem nu weer eens proberen. Kijken of ik hem idd verkeerd heb gedaan vorige keer.
    Op de manier die Salah en Hielkio doen lukt mij iig niet aan de hand van Salah1998's screenshot. Zie niet welke gen welk kamp nu uiteindelijk aanvalt dus ik haal de 2 kampen wel weg voordat ik aanval op de eerste toren doe. Laat wel weten of het deze keer wel lukt.
    Dat was slechts een screen met de posities. Bij de block blockt G2 kampje rechts van de toren, G4 kampje erboven, G6 kampje links en G8 (MMA) valt toren aan. De timings kan ik je niet geven, die moet je via via zien te regelen.

  2. #22

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb hier net de aanval opnieuw uitgevoerd maar de mma wordt weer onderschept omdat kamp 5 nog niet aangevallen wordt. Ik ga hem hierna nog een keer doen maar stuur de mma dan nog maar even later weg. Bij de rode cirkel is net te vroeg.

  3. #23
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Het is de bedoeling dat als de generaal in rode cirkel is je dan pas de miv selecteert en aanvallen kiest.
    Dus niet al je aanvallende generaal geselecteerd hebben en met zwaardje boven het aan te vallen kamp hangen, maar 'gewoon' zoals je normaal ook generaals achter elkaar aanstuurt.

  4. #24

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord_Spookstah Bekijk Berichten
    Het is de bedoeling dat als de generaal in rode cirkel is je dan pas de miv selecteert en aanvallen kiest.
    Dus niet al je aanvallende generaal geselecteerd hebben en met zwaardje boven het aan te vallen kamp hangen, maar 'gewoon' zoals je normaal ook generaals achter elkaar aanstuurt.
    Dat zie je ook niet vaak. Jij bent dan een van de weinigen die het zo doet. Bij een block is het namelijk de bedoeling zo min mogelijk tijd tussen de generaals te laten, en voor mensen die op een Laptop spelen zonder muis, duurt het langer om de aanval te selecteren en het kampje aan te vallen dan met muis/PC.

  5. #25

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Dokkum
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk dat mijn generaal B voorop liep (tov generaal C) .. dus daar ging iets helemaal mis.
    Toen generaal A klaar was, stond kamp 3 meteen klaar om te onderscheppen. Voor mijn gevoel kon ik generaal C niet sneller wegsturen.
    Natuurlijk maakte ik ook nog de fout om mijn MMA direct te versturen ipv bij de aangegeven plek :P , maar dat is compleet mijn fout uiteraard.

    Generaals B en C kunnen niet omgedraaid worden qua volgorde lijkt me (?) ..

  6. #26
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door salah1998 Bekijk Berichten
    Dat zie je ook niet vaak. Jij bent dan een van de weinigen die het zo doet. Bij een block is het namelijk de bedoeling zo min mogelijk tijd tussen de generaals te laten, en voor mensen die op een Laptop spelen zonder muis, duurt het langer om de aanval te selecteren en het kampje aan te vallen dan met muis/PC.
    Dat heeft er mee te maken dat die generaal niet verder weg geplaatst kan worden zodat hij te dichtbij staat om meteen gestuurd te kunnen worden, en dit wordt al wel meer gebruikt hoor, bv. bij Zwarte ridders en Victor de Verschrikkelijke.

    sowieso raad ik niemand aan om op een laptop met blocks te werken, al doe ik het zelf ook, ik heb zelf gisteren zonder muis Zonen van het Veld gedaan met zijn mooie 3 en 4 blocks.

  7. #27

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Dokkum
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Kun je mij nog vertellen wat er bij mij verkeerd gegaan kan zijn Lord_Spookstah?

  8. #28
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hielkio Bekijk Berichten
    Kun je mij nog vertellen wat er bij mij verkeerd gegaan kan zijn Lord_Spookstah?
    Hielko dat wordt een beetje lastig omdat vanaf hier, zonder te zien wat je hebt gedaan/doet, te beoordelen.
    Ik ga er wel vanuit de je gewoon netjes generaal naar generaal selecteert en ze rustig 1 voor 1 achter elkaar aan stuurt, en dus niet probeerd ze binnen 1 seconden allemaal weg te sturen.

    Het kan natuurlijk zijn dat je per ongeluk de verkeerde generaal naar een kamp hebt gestuurd, of een goede generaal naar een verkeerd kamp, het is maar hoe je het wilt bekijken
    Zeker met de eenheden pop-ups moet je goed opletten, daarom probeer ik nooit te ver uit te zoomen en speel ik het liefst op een beeldscherm met hoge resolutie en groot beeldformaat.

  9. #29

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Dokkum
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb ze vrij vlot achter elkaar gestuurd, zonder ook maar te wachten (wat ik ook gewend ben).
    De volgorde klopt ook. Maar misschien heb je gelijk dat ik ze té snel achter elkaar verstuurd heb.
    Ik heb trouwens een 27" monitor met een resolutie van 2560*1440, dus dat moet het probleem ook niet zijn :P

  10. #30
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Op zich als je ze gewoon netjes achter elkaar stuurt kan het niet fout gaan (behalve als de server lag heeft en dat is de laatste tijd redelijk veel), dus ik gok erop dat dat is gebeurt. Door lag zijn waarschijnlijk 2 generaals tegelijk vertrokken of heb je verkeerde kamp aangeklikt.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.