Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 43

Onderwerp: [Episch] Stampende Stier - Kort v2

  1. #11
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Op zich heb ik die generaals ook wel, maar volgens mij moest je dan meerdere generaals op verschillende momenten sturen, dus wacht zoveel seconden voordat die kan en wacht dan weer zoveel seconden voor de volgende kan, of wacht tot generaal A daar is en B daar etc. en met de huidige staat van het spel leek mij dit een iets veiligere setup

  2. #12

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Voor mij werkt het perfect. Het enige voordeel is het verliesbesparing van Kamp 1. Het is erg handig om het avo zo goedkoop mogelijk te spelen. Maar het is wel ingewikkeld inderdaad. Kijk maar wat je ermee doet

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Dokkum
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord_Spookstah Bekijk Berichten
    Dat zal dan wel aan mij liggen maar bij mij worden dan toch echt generaals onderschept doordat kamp, je hebt dan volgens mij dan nog minimaal 1 of 2 generaals nodig (zie ook de handleiding van Toyosoft).
    Niet als je generaal C alleen voor positie gebruikt toch?
    Misschien zie ik het ook wel verkeerd hoor.

  4. #14

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Hielkio, zie de screen die ik postte op de vorige pagina onderaan. Dan zie je hoe je je gens zo kan plaatsen dat je niet wordt onderschept.

  5. #15

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Dokkum
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door salah1998 Bekijk Berichten
    Hielkio, zie de screen die ik postte op de vorige pagina onderaan. Dan zie je hoe je je gens zo kan plaatsen dat je niet wordt onderschept.
    Ik snap je helemaal Salah
    Maar was even puur een vraag voor deze opgebouwde guide.

    Zo speel ik hem namelijk altijd:

  6. #16

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Dat kan ook. Maar das wel zonde, dan moet je dus aan beide kanten 1 kamp vernietigen, ipv maar 1 aan de rechter kant.

  7. #17

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Dokkum
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door salah1998 Bekijk Berichten
    Dat kan ook. Maar das wel zonde, dan moet je dus aan beide kanten 1 kamp vernietigen, ipv maar 1 aan de rechter kant.
    Thnx Salah
    Zo had ik het nog niet eens bekeken ... Zo leer je weer eens wat bij :P
    Daarom kijk ik ook vaak naar andere guides ...

  8. #18

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb mn avo moeten annuleren bij de eerste block. mn mma stuurde ik al iets wat laat weg maar werd toch nog onderschept omdat D nog niet in aanval met kamp 5 was. Niemand anders problemen mee gehad?

  9. #19

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Dan ben ik bang dat je iets verkeerd hebt gedaan, fingonn. Ben je een generaal vergeten of heb je er een verkeerd gestuurd?

  10. #20

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ga hem nu weer eens proberen. Kijken of ik hem idd verkeerd heb gedaan vorige keer.
    Op de manier die Salah en Hielkio doen lukt mij iig niet aan de hand van Salah1998's screenshot. Zie niet welke gen welk kamp nu uiteindelijk aanvalt dus ik haal de 2 kampen wel weg voordat ik aanval op de eerste toren doe. Laat wel weten of het deze keer wel lukt.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.