Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: behaalde prestaties die niet mee tellen

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud

behaalde prestaties die niet mee tellen

Het valt me op dat maanden na de start van de prestaties sommige behaalde prestaties nog steeds niet mee tellen.

onderstaande prestaties heb ik behaald maar tellen toch niet mee.

bezit een ontdekkingsreiziger met de vaardigheid ''voorbereid op reis''
    bezit een ontdekkingsreiziger met de vaardigheid "boontje komt om zijn loontje"

Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Als je die prestaties gehaald hebt voor het prestatiesysteem ingevoerd werd zullen die ook niet gaan meetellen. Volgens BB kunnen ze dit niet terugzien in de logs. Enige optie is om ze te resetten. Wil je vervolgens niet een paar jaar bezig zijn met opnieuw opleiden omdat je nu een veelvoud van de boeken nodig hebt tegen meer grondstoffen per boek dan is al je boeken terugkrijgen met edelstenen een optie.
    Of er een relatie is tussen het niet kunnen teruglezen hoeveel boeken je al geinvesteerd had en de mogelijkheid om 100% te resetten met edelstenen weet ik niet Veel andere prestaties die voor invoering al behaald waren zijn wel probleemloos geimplementeerd.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn veel prestatie's behaald voor de introductie van het system die niet meetellen. Neem bijvoorbeeld te tijd dat je Settlers al speelt. Iedereen begon gewoon weer op 0 dagen. Ook het aantal avonturen dat je gespeeld had voor die tijd telde niet mee.
    Ik heb dus al gelijk besloten om er helemaal geen aandacht aan te besteden. Af en toe gaat de teller omhoog van die prestatie's en dan heb ik geen idee waarom )
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten