Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Avontuur startproblemen

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Sneek, Friesland, The Netherlands
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud

    Avontuur startproblemen

    goed, ik kom net thuis van een optreden (ja, het is kerst, dan hebben sommigen het druk :P)

    ik heb een melding dat gildeleider graag wil dat iedereen de gm afmaakt, dus ik ga een Verraders opstarten.
    nadat ik op de verraders in mijn stermenu heb geklikt, en daarna op het vinkje om 'm te starten, komt ie niet rechts in beeld als actief avontuur.
    maar omdat ik denk dat ie niet goed is gestart, wil ik 'm opnieuw starten, en ik krijg ineens de melding dat ik 'm niet kan starten omdat er al een avontuur gestart is.... maar er staat geen avontuur rechts in mijn scherm.. wat???

    al geprobeerd: vernieuwen (5x), cache legen. (dat zijn de enige 2 die actief op het script van dit spel reageren)

    zie printscreen:



    op deze manier kan ik dus de gm niet doen, boze gildeleider achter me aan, en een Verraders weg.

  2. #2
    Klatergoud
    Even in je missieboek kijken, hoogstwaarschijnlijk staat die daar gewoon vermeld, even 'activeren' en dan komt ie vanzelf rechts op je scherm.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Sneek, Friesland, The Netherlands
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud
    ik geef het toe, die had ik niet aan zien komen XD damn haha
    dat was 'm inderdaad... zit hier nu met een tomaatrood hoofd :P

  4. #4
    Klatergoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jsportive Bekijk Berichten
    ik geef het toe, die had ik niet aan zien komen XD damn haha
    dat was 'm inderdaad... zit hier nu met een tomaatrood hoofd :P
    Zelfs je bericht slaat rood uit. :)))

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.