Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Voorstel

  1. #1
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud

    Voorstel

    Het is de meesten van ons nu wel duidelijk dat die talrijke rare bugs in de avonturen veroorzaakt worden door PvP.
    Ik heb het vermoeden dat dit ook na het 3e onderhoud in 24 uur zo blijft.

    Haal PvP nu uit het spel BB!
    Dan kunnen wij tijdens de kerstvakantie en/of feestdagen met plezier avonturen doen en van het kerstevenement genieten.

    Sleutel nog lang aan PVP, maak gebruik van jullie eigen testserver om alles grondiger te testen. Lees ook de opmerkingen die spelers op die testserver over PvP maken. Misschien wordt het dan nog wat.

    Een bedrijf dat niet kan toegeven dat er een verkeerde beslissing is genomen door de te vroege introductie van een nieuw spelelement, wordt door weinigen serieus genomen.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 18-12-14 om 13:36.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  2. #2
    Nightmare-'s Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Heel goed idee,al weten we dat ze niet gaan luisteren nelleke.
    een avontuur waar je als speler wat extra dingen op kan zetten vind ik ook helemaal geen pvp..
    Er af met heel dat gedoe,kleermakers en zo terug zoals het was,loots terug zoals het was..


    Het is niet te doen zo..

    Dit grapje koste me al 2keer 200xb 1keer 105elite...zonder de wapens uit de vroegere loot is dat ook niet leuk.
    Sure For Fun

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Als t werkt stem ik voor.

  4. #4
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Onderstaand bericht in het Nederlands heb ik wel op het forum gezien vanmiddag, maar kan het nu niet meer vinden:
    -----
    Gründe für das heutige (schnelle) Spiel-Update

    Liebe Siedlerinnen und Siedler,

    an dieser Stelle möchte ich kurz eine Frage über das heutige Spiel-Update beantworten: Das Update erfolgte als Präventivmaßnahme. Je nach Konstellation bestand die Möglichkeit, dass bei Abenteuern oder im Kolonie-Modus Zonenfehler (locked zones) auftreten konnten. Dies wurde durch das heutige Update kurzfristig behoben.

    Danke an dieser Stelle an alle Community-Mitglieder, die im Forum oder über den Support Details mitgeteilt haben! Dies hat dazu beigetragen, alles deutlich zu beschleunigen.


    Wie ihr wahrscheinlich bereits wisst, sind bis Januar 2015 keine weiteren Updates/Wartungen/Gildenquest-Resets geplant (hier geht es zum Überblick). Das Team wollte sicherstellen, dass ihr das Spiel während der Weihnachts-/Urlaubszeit genießen könnt. Für die Aktualisierung wurde die entsprechende kurze Auszeit benötigt. Die Maßnahme war mehr als eine Stunde schneller beendet als geplant und eure Premium-/Abenteuerzeiten wurden um 6 Stunden verlängert, obwohl die Arbeiten weltweit nach weniger als zwei Stunden erledigt waren.


    Viel Spaß beim Wuseln!
    BB_Graubart
    -------

    Kort gezegd, het onderhoud van vandaag moest voorkomen dat wij last krijgen van locked zones door het spelen van avonturen en of veroveren van kolonies (PvP). Kan mij niet herinneren dat er ooit door het spelen van avonturen locked zone's zijn ontstaan in het spel. In ieder geval niet in de ruim 2 jaar dat ik nu speel.

    Nogmaals, haal PvP aub weg.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  5. #5
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    @ nelleke, die locked zones zijn er wel een aantal keren geweest hoor met de introductie van iets nieuws, maar is idd wel al langer dan een jaar geleden dat ik me dan iig weet te herinneren. In t meest gunstige geval moest je dan soms 24 uur wachten ofzo, weet t niet meer precies.

  7. #7
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Dan heb ik geluk gehad kili. Is bij mij nooit voorgekomen. Dat komt waarschijnlijk doordat ik minder avonturen ben gaan spelen na augustus 2013. Daarvoor deed er nogal wat per dag

    Paul, ik kon het net echt niet vinden, goed zoeken op het forum kan ik dus ook al niet meer
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  8. #8
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Paul, ik kon het net echt niet vinden, goed zoeken op het forum kan ik dus ook al niet meer
    Ik wist toevallig nog waar ik het had gezien, maar eerlijkgezegd is dat hele subforum Nieuws, aankondigingen en ontwikkelaarsdagboek een redelijk onlogisch samenraapsel van verschillende dingen die op verschillende plekken onlogisch ten opzichte van elkaar staan...

    Edit: Ongeveer net zo onlogisch als mijn bovenstaande zin...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.