Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: onderhoud geweest maar nog steeds problemen met avonturen

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud

    onderhoud geweest maar nog steeds problemen met avonturen

    Na vandaag een paar uur langer hebben moeten wachten, had ik stille hoop dat de buggs weg zouden zijn uit de avonturen.
    Helaas blijkt dit niet het geval te zijn, ik ben begonnen aan mijn zonen van kleermakertje en tot mijn grote angst zag ik iets gebeuren.

    Kamp 1 gaat goed zoals het hoort, kamp 2 gaat ook zoals het hoort, kamp 3 gaat ook nog goed, maar dan kamp 4, die loopt het vijandelijke kamp in, waar hij naar toe gestuurd werd, daar valt hij 4x aan, en verliest ook nog eens, maar na het verliezen in het geselcteerde kamp , loopt hij het kamp er vooruit, waar ik hem niet naar toe gestuurd had, geen bericht over onderschepping gehad, maar hier door wel dus mijn kanonnen, elite cavelarie weg.
    En dan nog niet gesproken over mijn prem tijd waar ik dus stevig van baal.
    Verder springen ze een partij rond en terug trekken werkt ook al niet.

    Dit is al een aantal weken bezig zo, ik begin de fun echt kwijt te raken in het spelletje.

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    grrr, heb verraders als dagmissie, tis weer bal, heb er zelfs geen zin om t hier uit te leggen allemaal, allemaal ouwe koek

  3. #3
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    ik zit in een lootspot verraden kleermaker. ik verstuur aanval en nu tot 2x toe is hij er bijna en dan opeens weer terug in zijn eigen tent. gaat lang duren zo.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Het zeer nabije Oosten
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Een halve dag bugs oplossen en geen verbetering te zien tot nu toe. Dat gaat nog heel wat weekjes debuggen worden voordat het spel weer redelijk werkt. Maar nu eerst de feestdagen, dan gebeurt er in ieder geval niets .................

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    mooi bedankt voor de waarschuwing, ziet er naar uit dat de vakantie TSO vrij gaat worden. Heb geen zin om te gaan ergeren aan springende generaals en ongein. #kerstflop

  6. #6
    Brokkemaker's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Wijk aan Zee
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    Er was wel degelijk wat gebeurd. mijn bevolking stond op maximaal vanmorgen. Dus er is wel wat gedaan. helaas nog niet aan de huppende gens. misschien doen ze dat nu.

  7. #7

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud
    ze implanteren maar ... maar als ze nu eens eerst de bugs gingen aanpakken kreeg vdaag weer een bug in verraade klm generaal was onderschept ...dus niet !! koste me weer 300 stermunten plus 100 elite en 100 kanonnen

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    problemen worden enkel maar erger... na een maand word dit wel heel irritant zo, en zoals gewoonlijk hoor je weer helemaal niks. Er word aan gewerkt, en daar stopt het mee. Zal vast wel complex zijn, maar had wel iets van verbetering verwacht, of op zijn minst een uitlegje.
    Laatst gewijzigd door marco_polo_1984; 12-01-15 om 22:26.

  9. #9
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    Wat mij opvalt is dat ze vaak de fouten op test, 1 op 1 mee nemen naar de live server en daar proberen te repareren in plaats van op test.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.